.

Vraag

Verzoek: mogelijkheid via telefoon beltegoed op te vragen

  • 10 February 2012
  • 12 reacties
  • 922 Bekeken

Badge
Beste Simyo-mensen,
Al een tijd eerder is eens het verzoek gedaan om te realiseren dat bij prepaid ook snel telefonisch het beltegoed kan worden opgevraagd, zoals bij veel providers mogelijk is (via *100# o.i.d.), waarna het beltegoed in je scherm verschijnt. Is een lekker snelle methode en zou toch niet zo'n probleem moeten zijn. Destijds is aangegeven dat hierover eens nagedacht zou worden, maar..... toen bleef het stil, nooit meer iets van vernomen.
Dus bij deze nog eens dit verzoek.

12 reacties

Mag ik mij hierbij aansluiten !

Vraag dit vooral voor (schoon) ouders (2x) die niet zo "internet savvy" zijn als meer jonger publiek.

Hier is zeker een punt te scoren (of te verliezen).

Kan natuurlijk ook door 1244 te bellen en dan bijv met auto voiceprompt te horen wat beltegoed nog is.

Hoop natuurlijk dat jullei er iets mee doen.
Badge +2
Hi ion8,

Het is mogelijk om je beltegoed telefonisch op te vragen. Dit kan echter alleen wanneer je de optie ‘Mobiel Opwaarderen’ heb geactiveerd. Via het nummer 1244 kan je daarna het beltegoed telefonisch opvragen en eventueel opwaarderen.

Om de optie mobiel opwaarderen te activeren dien je de volgende stappen te doorlopen:

• Log in op je persoonlijke pagina
• Onder het tabblad Overzicht zie je de optie mobiel opwaarderen
• Selecteer de optie betaling via eenmalige machtiging
• Activeer deze door hierop te klikken
• Vul het aanvraagformulier in.

Groetjes,

Arie
Badge
Hallo Arie,
Het is mij bekend dat je na activering van 'Mobiel Opwaarderen' via 1244 het beltegoed kunt opvragen. Maar ja... ik wil 'Mobiel Opwaarderen' niet activeren (dat wil ik zelf bepalen). De verkorte methode van een nummer op je telefoon intoetsen en het beltegoed in je scherm krijgen is nu eenmaal veel klantvriendelijker en bij diverse providers heel normaal. Als klant wil je niet gedwongen worden bepaalde handelingen te verrichten om zoiets simpels voor elkaar te krijgen!
Badge +2
April204,

Dit zou inderdaad wel handig zijn. Ik zal dit bij deze doorgeven aan de afdeling die hierover gaat. Ik kan echter niet beloven dat dit binnenkort beschikbaar wordt.

Groetjes,

Arie
Badge
Hoe waardeer je mobiel op in het buitenland ?

Mag dit naar een ander topic verplaatst worden? Hoort hier niet thuis.
Reputatie 5
Badge +10
De reactie is verplaatst naar een nieuw topic.
Ik zou dit ook graag met mijn SIM-only abonnement willen, dus het resterend aantal minuten van mijn belbundel via de telefoon kunnen opvragen. Veel handiger dan inloggen op de website!
Badge +2
Hi Sander,

helaas is dit momenteel nog niet mogelijk. Zodra dit mogelijk is zullen wij uiteraard al onze klanten hiervan op de hoogte stellen.

Groetjes,

Arie

Kan het zijn dat dit nog steeds niet functioneert? Ik ben net overgezet van Ortel en het lukt me niet om mijn beltegoed op te vragen met *100# of *101#. Dit werkte gisteren nog prima.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @jschwart,

Kan het zijn dat dit nog steeds niet functioneert? Ik ben net overgezet van Ortel en het lukt me niet om mijn beltegoed op te vragen met *100# of *101#. Dit werkte gisteren nog prima.

Zover ik weet is het niet mogelijk om je beltegoed op te vragen met *100# of *101#. Het is enkel mogelijk om het beltegoed op te vragen via Mijn Simyo of Mijn Simyo app. Om je tegoed te zien zonder in te loggen kun je in de app bij de instellingen de optie ‘Tegoed bij login’ aanzetten. 

Groetjes,
Seren

Hoi @jschwart,

Kan het zijn dat dit nog steeds niet functioneert? Ik ben net overgezet van Ortel en het lukt me niet om mijn beltegoed op te vragen met *100# of *101#. Dit werkte gisteren nog prima.

Zover ik weet is het niet mogelijk om je beltegoed op te vragen met *100# of *101#. Het is enkel mogelijk om het beltegoed op te vragen via Mijn Simyo of Mijn Simyo app. Om je tegoed te zien zonder in te loggen kun je in de app bij de instellingen de optie ‘Tegoed bij login’ aanzetten.

Ik heb geen telefoon met applicaties e.d. dus dan moet ik eerst op een computer naar Mijn Simyo gaan. Dat is wel echt onpraktisch.
Kunt u onderzoeken of er misschien een andere code is die wel werkt of vragen of dit geïmplementeerd kan worden?

Ik zou verwachten dat alle functionaliteit van Ortel ook bij Simyo aanwezig is gezien de manier waarop Simyo wordt aangeboden als opvolger aan Ortel klanten. Bij voorbaat dank!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @jschwart,

Zover ik weet is het niet mogelijk om je beltegoed op te vragen met *100# of *101#. Het is enkel mogelijk om het beltegoed op te vragen via Mijn Simyo of Mijn Simyo app. Om je tegoed te zien zonder in te loggen kun je in de app bij de instellingen de optie ‘Tegoed bij login’ aanzetten.

Ik heb geen telefoon met applicaties e.d. dus dan moet ik eerst op een computer naar Mijn Simyo gaan. Dat is wel echt onpraktisch.
Kunt u onderzoeken of er misschien een andere code is die wel werkt of vragen of dit geïmplementeerd kan worden?

Ik zou verwachten dat alle functionaliteit van Ortel ook bij Simyo aanwezig is gezien de manier waarop Simyo wordt aangeboden als opvolger aan Ortel klanten. Bij voorbaat dank!

Dit is zeker een terechte opmerking. Ik kan mij voorstellen dat dit onpraktisch kan zijn. Jouw feedback heb ik intern doorgezet, mocht ik hier een terugkoppeling van krijgen zal ik dit zeker laten weten. Ik hoop in ieder geval dat wij deze service in de toekomst kunnen aanbieden.

Reageer