.

Beantwoord

Verrekenen Prepaid-tegoed bij overstap Sim Only

  • 25 August 2013
  • 4 reacties
  • 734 Bekeken

Ik heb ergens gelezen dat bij overstap van prepaid naar Sim Only het aanwezig prepaid-tegoed op de simkaart wordt verrekend met de eerste factuur.
Maar wat gebeurt er met het prepaid-tegoed als dat tegoed aanzienlijk groter is dan het bedrag van de eerste factuur?
icon

Beste antwoord door Natascha 26 August 2013, 10:29

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +6
Ik heb ergens gelezen dat bij overstap van prepaid naar Sim Only het aanwezig prepaid-tegoed op de simkaart wordt verrekend met de eerste factuur.
Maar wat gebeurt er met het prepaid-tegoed als dat tegoed aanzienlijk groter is dan het bedrag van de eerste factuur?


Hoi Jwpcvogels,

Het beltegoed zal worden verrekend met je 1ste factuur. Mocht je een hoog bedrag hebben staan als beltegoed dan zal dat allemaal worden verrekend en kan het zijn dat je 1ste factuur een min factuur zal zijn. Hopelijk is het nu duidelijk?
Ik heb ergens gelezen dat bij overstap van prepaid naar Sim Only het aanwezig prepaid-tegoed op de simkaart wordt verrekend met de eerste factuur.
Maar wat gebeurt er met het prepaid-tegoed als dat tegoed aanzienlijk groter is dan het bedrag van de eerste factuur?


Hoi Jwpcvogels,

Het beltegoed zal worden verrekend met je 1ste factuur. Mocht je een hoog bedrag hebben staan als beltegoed dan zal dat allemaal worden verrekend en kan het zijn dat je 1ste factuur een min factuur zal zijn. Hopelijk is het nu duidelijk?


Als een "min-factuur" in gewone-mensen-taal betekent dat ik het overblijvende saldo krijg uitbetaald, dan is het inderdaad duidelijk. 🙂
Ik kreeg (nogmaals) een mailtje met een link nar het eerste gegeven antwoord.
Voor het gemak ga ik er dan maar van uit dat mijn aanvullende vraag geen nader antwoord nodig heeft, d.w.z. dat het restsaldo na de eerste factuur inderdaad wordt uitbetaald.
Badge +8
Als een "min-factuur" in gewone-mensen-taal betekent dat ik het overblijvende saldo krijg uitbetaald, dan is het inderdaad duidelijk. :-)

Ik kreeg (nogmaals) een mailtje met een link nar het eerste gegeven antwoord.
Voor het gemak ga ik er dan maar van uit dat mijn aanvullende vraag geen nader antwoord nodig heeft, d.w.z. dat het restsaldo na de eerste factuur inderdaad wordt uitbetaald.


Hoi jwpcvogels,

Nee, het restsaldo wordt dan weer meegenomen naar de volgende factuur. Dus het is nooit weg, maar je krijgt het niet teruggestort.
Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,
Charlene

Reageer