.

Beantwoord

Vermelding telefoongids onder zakelijke naam. Kan dat?

  • 20 January 2017
  • 5 reacties
  • 180 Bekeken

Ik heb sinds deze week een prepaid-kaart van Simyo. Dit nummer gebruik ik voor mijn zaak. Is het mogelijk met dit nummer onder mijn zakelijke naam vermeld te worden in de telefoongids e.d.?
icon

Beste antwoord door Asma 23 January 2017, 12:24

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Jeej-Aah,

Welkom op het Forum! :D

Het is zeker mogelijk om met je zakelijke naam vermeld te worden in de Telefoongids. Aangezien wij geen zakelijke aansluitingen aanbieden en simkaarten niet alleen onder een bedrijfsnaam besteld kunnen worden, is het mogelijk je tenaamstelling te wijzigen naar een combinatie van je eigen naam en bedrijfsnaam. Dit betekent dat je als 'Voornaam Achternaam Bedrijfsnaam' in de Telefoongids wordt vermeld.

Als je dit graag op deze manier opgelost wilt zien, dan kun je een e-mail sturen naar webcare@simyo.nl met een kopie van je identiteit en Kamer van Koophandel uittreksel.

Laat je het mij weten als je hier vragen over hebt? ;)

Groetjes,
Asma
Hallo Asma,

Ik wil alleen mijn bedrijfsnaam vermeld hebben, niet mijn eigen naam.

Groeten Jeej-Aah
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Jeej-Aah,

Dat gaat helaas niet 😞 Je zult sowieso je voor- en achternaam vermeld moeten hebben bij je aansluiting. De bedrijfsnaam kan er alleen bij gezet worden. Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar
Dat is jammer. Dan zal ik toch een andere provider moeten kiezen zodra mijn beltegoed op is.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jeej-Aah,

Dat is jammer om te horen 😞 Het is precies zoals Asma zegt: we bieden eigenlijk geen zakelijke aansluitingen aan, maar een heleboel zakelijke instanties vinden Simyo toch een prettige provider en kiezen daarom voor de Voornaam Achternaam Bedrijfsnaam-combinatie. Toch kan ik het me wel goed voorstellen als je dat absoluut niet wilt. Sorry, Jeej-Aah!

Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer