.

Beantwoord

Verhuis naar een ander Europees land. Wat nu?

  • 31 December 2018
  • 2 reacties
  • 350 Bekeken

Ik wil mijn Simyo pre paid gaan gebruiken in Frankrijk. Bellen en gebeld worden is geen probleem, maar ik kan niet mijn adresgegevens in "mijn Simyo" aanpassen.
icon

Beste antwoord door Scotsman 31 December 2018, 17:21

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
De reden is deze: Simyo accepteert alleen een Nederlands adres. Wat je kunt doen is het adres van een familielid of vriend in Nederland als correspondentieadres opgeven. Hou er ook rekening mee dat opwaarderen alleen via een Nederlandse bankrekening kan plaatsvinden. Hef die rekening dus niet op nadat je bent verhuisd.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Mario,

Welkom op 't Simyo Forum!

Goed dat je even aan de bel trekt. Scotsman heeft helemaal gelijk: je kunt je Simyo aansluiting niet op een buitenlands adres zetten, omdat we echt een Nederlandse provider zijn. Het is eigenlijk ook niet de bedoeling is dat men de aansluiting exclusief in het buitenland gebruikt. Kom je wel 's terug naar Nederland?

Maar dat is dus de reden dat je je adres niet kunt aanpassen naar een buitenlands adres. Sorry! Is het een optie om 't adres in te voeren van een familielid of vriend(in)? Als je bijvoorbeeld een vervangende simkaart bestelt, dan komt die simkaart daar aan. Wat het rekeningnummer betreft: ik zie dat je een Prepaid hebt, dus je kunt eventueel ook met een creditcard opwaarderen.

Heb je hier nog vragen over?

@ Scotsman, dank voor je antwoord!

Groetjes,
Jihane

Reageer