.

Verdwijnt mijn beltegoed na overstap andere provider

  • 6 February 2012
  • 4 reacties
  • 1914 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Wat gebeurt er met mijn beltegoed als ik overstap naar een abonnement bij een andere provider? Of is het ook mogelijk dit beltegoed over te zetten naar een ander simyonummer?

Bets

4 reacties

Badge +3
En toch heb ik een sim-only abonnement bij Simyo rede:
Sim-only is goedkoper dan bij Vodafone, Telfort, Hi, KPN etc en ook bij oa Hi-Online, Vodafone, Telfort kun je de bundel niet meenemen bij sim-only.
De andere goedkope sim-only aanbierders vielen voor mij af omdat:
Ben, internet snelheid lager
Simpel Tele2, je moet apart een bel en een sms bundel aanschaffen
Hollandse nieuwe, internet alleen mogelijk bij een bundel vanaf 275 minuten
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum cameltoe57,

Bij Simyo is het inderdaad niet mogelijk om je belminuten mee te nemen naar de volgende maand. Simyo heeft verscheidene andere voordelige acties waar klanten gebruik van kunnen maken. Zo is het bijvoorbeeld wel mogelijk om kosteloos je bundel te wijzigen.

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo,
wat ik wel mis met mijn vorige provider is dat je je beltegoed niet mee kan nemen naar de volgende maand
want eerlijk is eerlijk de ene maand bel je meer dan de andere maand



groet cameltoe57
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Bets,

Als je overstapt naar een andere provider vervalt je beltegoed. Als je overstapt van Simyo prepaid naar een Simyo abonnement kun je het resterende beltegoed laten verrekenen met je factuur. Je moet dan wel contact opnemen met Simyo nadat het telefoonnummer is overgezet. Vervolgens kunnen wij nagaan hoeveel beltegoed je nog op de simkaart had staan.

Groetjes,

Alex

Reageer