.

Beantwoord

Van Sim Only terug naar Prepaid bellen/SMS, kan dat?

  • 27 March 2018
  • 1 reactie
  • 180 Bekeken

Van simonly terug naar prepaid bellen/SMS, kan dat?
icon

Beste antwoord door Thomas 28 March 2018, 15:08

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +4
Hoi Timmerkist,

Welkom op het Simyo Forum! Zoals je ziet heb ik je accountnaam aangepast. Het is niet de handig dat iedereen je 06-nummer heeft, daarom is het niet de bedoeling om dit als forumnaam te gebruiken. Het forum is namelijk openbaar en dus voor iedereen toegankelijk. Als je liever zelf een naam wil kiezen, laat het dan even weten. Ik pas hem dan met liefde weer voor je aan 😊

Het is zeker mogelijk om over te stappen van Sim Only naar Prepaid. Ik zie op dit moment alleen een Prepaid nummer staan. Dit omdat je hiermee bent ingelogd op het forum. Ik vermoed daarom dat je tijdelijk wilt overstappen naar een Sim Only. Als dat het geval is, zijn dit de stappen die je kunt ondernemen. Gaat het om een ander telefoonnummer met een Sim Only aansluiting? Dan gaat alleen het laatste voor jou op.

Wil je inderdaad overstappen met je Prepaid naar Sim Only dan kun je dit je snel regelen door in Mijn Simyo (link inlog) te klikken op ‘Stap over naar Sim Only’. Hierna selecteer je de bundels die je wilt hebben en rond je de overstap af. Als je met je Prepaid over stapt naar Sim Only en nog beltegoed hebt, dan verrekenen we dat met je eerste factuur.

Als je weer wilt overstappen naar Prepaid is het wel belangrijk dat je en maandelijks opzegbaar abonnement neemt, anders sluit je namelijk een jaarabonnement af. Na het afronden van je overstap krijg je van ons een e-mail ter bevestiging en wordt je nummer binnen 24 uur omgezet naar Sim Only.

Zodra je weer wilt overstappen naar Prepaid, bestel je via onze website (link prepaid) een Prepaid simkaart. Bij ‘stap 2: Nummerbehoud’ vul je je gegevens in en geef je aan dat je al hebt opgezegd. Je kiest vervolgens een datum van minimaal 6 werkdagen in de toekomst om je nummer over te laten zetten. Je nummer wordt op die datum weer overgezet en dan kun je jouw nieuwe Prepaid simkaart gaan gebruiken. Je oude simkaart wordt op dat moment onbruikbaar en kun je vanaf dat moment dus recyclen.

Heb je hier nog vragen over of gaat het zo lukken denk je?

Groetjes,
Thomas

Reageer