.

Beantwoord

Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld. Wat kan ik doen?

  • 8 February 2021
  • 2 reacties
  • 145 Bekeken

Hallo,

Ik heb ben al een hele tijd bij simyo en ik waardeer mijn beltegoed vaak op via automatisch opwaarderen, maar ik heb sinds enige tijd een probleem dat ik een melding krijg dat mijn aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is gesteld als ik probeer iemand te bellen of iemand een sms probeer te sturen. Er staat 10 euro beltegoed op mijn telefoon, dus daar kan het niet aan liggen. Kan iemand mij hiermee helpen?

icon

Beste antwoord door RicoK 8 February 2021, 17:18

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7

Dag @Onder de rivier had je dit al gevonden? Wellicht ligt de oorzaak van je afsluiting in hetgeen hier wordt vermeld.

De meest voor de hand liggende mogelijke oorzaak is het niet meer hebben van beltegoed, maar dat heb je nog voldoende zoals je aangeeft. Dan een volgende mogelijke oorzaak; heb je de afgelopen 6 maanden wel gebruik gemaakt van je simkaart, d.w.z, heb je de afgelopen 6 maanden wel eens een sms'je verzonden of een uitgaand telefoontje gepleegd?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Onder de rivier,

 

Welkom op het Simyo forum, leuk dat je een kijkje neemt! :blush:

 

Ik heb gelijk even meegekeken en ik zag dat het beltegoed in de min was geraakt waardoor de aansluiting geblokkeerd was.

 

Normaal hoort de aansluiting zich weer te deblokkeren wanneer er opgewaardeerd word. Zeker wanneer je automatisch opwaarderen aan hebt staan, dus wel vreemd dat dit gebeurd is. Ik heb de aansluiting gedeblokkeerd, als je jouw toestel opnieuw opstart zou alles weer moeten werken. :blush:

 

Groetjes,

Daisy

 

 

Reageer