.

Beantwoord

Tweezijdig Geblokkeerd. Hoe op te waarderen?

  • 19 August 2013
  • 5 reacties
  • 6569 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Ik kan op dit moment niet bellen en gebeld worden omdat ik in de min sta.
Ik weet niet hoe het kan dat ik zoveel in de min sta aangezien ik amper heb gebeld en gebruik maak an wifi.
Nu moet ik mijn beltegoed opwaarderen om weer bereikbaar te zijn.
Dit moet via Ideal.Ik heb ING en krijg een code via sms als ik iets wil overmaken.
Hoe kan ik dit doen als ik ben geblokkeerd? Hoe stellen jullie voor dat ik mijn beltegoed kan opwaarderen?
En vanaf welk bedrag in de min word je tweezijdig geblokkeerd?

LMC
icon

Beste antwoord door Alex 20 August 2013, 11:06

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Een Simyo medewerker kan tijdelijk je blokkade even opheffen zodat je de tan SMS kunt ontvangen.
Moet ik dan 156 euro aan beltegoed kopen, want dat vind ik overdreven. Ik weet niet hoe het kan dat ik 156 euro in de min kan staan.
Reputatie 7
Badge +9
Ik weet niet hoe het kan dat ik 156 euro in de min kan staan.

Kraan ergens open laten staan? Dan blijft het water ook lopen.

Heb je een internetbundel? Of wil je alleen internetten met WiFi?
En...vertrouw niet blindelings op je WiFi. Smartphones maken ongemerkt ook contact via mobiel internet 3G.
Heb je mobiel internet uitgezet in je Mijn Simyo omgeving? 

Ga er maar vanuit dat je die 156 Euro zult moeten betalen.
Ik heb een Internet bundel. Maar het klopt sowieso niet, want als je eenmaal in de min staat kan je toch niet meer bellen, smsen en internetten?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum LMC,

Het is inderdaad mogelijk om met een Simyo prepaid aansluiting een negatief saldo te genereren. Dat komt omdat je je laatste gesprek of internetsessie kunt afronden. Ook worden verbruiksgegevens met een vertraging verwerkt. Ik zie dat je inderdaad een internet maand bundel hebt. Met de internetbundel kun je 200mb verbruiken. Als de mb's volledig verbruikt zijn, kun je verder internetten tegen het normale internet tarief (€ 0,10 per 100 KB). In jouw situatie is er dus helaas sprake geweest van buiten de bundel verbruik.

Je aansluiting is nu éénzijdig geblokkeerd waardoor het weer mogelijk is om op te waarderen.

Groetjes,

Alex

Reageer