.

Beantwoord

Tegoed werkt niet meteen. Wat kan ik doen?

  • 24 December 2020
  • 1 reactie
  • 277 Bekeken

Mijn tegoed was op dus heb meteen ik een nieuw bedrag erop gestort. Maar als ik daarna mijn mobiele gegevens wil aanzetten gebeurt er niets. Ik snap niet waarom ik niet meteen na de opwaardering mijn 4g kan gebruiken.

Hopelijk kunt u mijn vraag beantwoorden

Rik

icon

Beste antwoord door Daisy 24 December 2020, 13:51

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi RikkT,

 

Welkom op het Simyo forum, leuk dat je een kijkje neemt!

 

Ik heb gelijk even meegekeken naar de aansluiting en ik zie dat het beltegoed voor de opwaardering in min is geraakt. Maar in principe zou alles weer moeten werken, heb je al geprobeerd het toestel opnieuw op te starten? Vaak lost dit het probleem op. Ik hoor het graag van je!

 

Fijne feestdagen!🎅

 

Groetjes,

Daisy

Reageer