.

Beantwoord

Simkaart nog niet ontvangen. Hoe kan dat?


Ik heb 3 werkdagen geleden mijn startpakket aangevraagd maar ik heb het nog niet ontvangen.
icon

Beste antwoord door Asma 24 March 2017, 10:53

Bekijk originele reactie

10 reacties

Wat nu?
Reputatie 7
Badge +9
Controleer even op Mijn Simyo of jouw adres klopt.
Het adres is juist!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi busvansmeden,

Welkom op het Forum!

Wat leuk dat je een simkaart bij ons hebt besteld. Alleen wel erg vervelend dat je 'm nog niet hebt ontvangen! :(

Heel fijn dat je op advies van Scotsman je adresgegevens hebt gecontroleerd. Dan weten we in elk geval zeker dat dit juist is.

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat we je simkaart op 20 maart is aangevraagd. Omdat je 'm tot op heden nog niet hebt ontvangen, heb ik een vervangende simkaart voor je aangevraagd. Je ontvangt deze simkaart binnen drie werkdagen op de adresgegevens die bij ons bekend zijn. Vind je dat goed? :)

Houd er rekening mee dat je een nieuwe pincode per e-mail ontvangt voor je nieuwe simkaart. Dit betekent dat jij je oude pincode hier niet voor kunt gebruiken. Gaat het lukken zo?

@ Scotsman, bedankt voor het meedenken! :D

Groetjes,
Asma
Wat een uitstekende service!
En wat nou als ik alsog de eerste simkaart ontvang? Moet ik die dan weggooien? Of is het maar net welke ik het eerst ontvang?
En, wat denk je inderdaad vandaag ontvangen. Ik neem aan dat ik niets meer kan met die simkaart die later komt?
Badge +7
Hoi busvansmeden,

Wat fijn dat je de eerste simkaart alsnog hebt ontvangen! Blijkbaar heeft de reis naar je huis iets langer geduurd dan verwacht.

De simkaart die je als eerste gekregen hebt, was al door ons geactiveerd. Deze kun je blijven gebruiken. Zolang je de tweede simkaart niet activeert, is er niets aan de hand. Deze kun je het beste doorknippen of weggooien. Of je kunt hem voor de zekerheid nog 2 maanden bewaren, zodat je hem nog kunt activeren mocht je huidige simkaart (hopelijk niet) kapot gaan.

Laat je weten of alles is gelukt?

Groetjes,
Samantha

goedeavond

heb mijn simkaart nog steeds niet ontvangen 

Hallo @Farilaga 

Gaat het om een vervangende simkaart of nieuwe simkaart, prepaid of sim only? Wanneer heb je de simkaart besteld?

 

Reputatie 7
Badge +6

Hi Farilaga,

 

Ik heb even je gegevens erbij gepakt en ik zie dat je de simkaart wel al binnen zou moeten hebben. Kun je mij een privébericht sturen met jouw adresgegevens? Dan controleer ik even de adresgegevens.

 

Groetjes,

Daisy

Reageer