.

Beantwoord

Simkaart besteld maar geen inloggegevens ontvangen?

  • 8 March 2021
  • 4 reacties
  • 109 Bekeken

Ik heb een simkaart voor een vriend bestelt. Deze is dan ook binnen gekomen maar ik heb geen activeringsgegevens binnen gekregen. Wat moet ik nu doen?

icon

Beste antwoord door Ray 8 March 2021, 16:28

Bekijk originele reactie

4 reacties

Zover ik mij kan herinneren staat de activatie procedure in de bijgevoegde brief / kaartje van de simkaart.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi ANM,

 

Wat leuk dat je een simkaart voor een vriend hebt besteld!

 

Bij de simkaart worden inderdaad instructies meegestuurd zoals Ray al zei. Anders zou hij ook een mail moeten hebben ontvangen met de inloggegevens, hebben jullie ook de spambox gecontroleerd?

 

Thanks Ray!

 

Groetjes,

Daisy

Bedankt voor de antwoorden!

Er staat in de brief die ik bij de simkaart heb gekregen dat ik een mail zou hebben ontvangen over de gegevens. Ik kan die alleen nergens vinden.. Ik denk dat ik het mailadres verkeerd heb ingetypt bij het bestellen.

Bedankt voor de hulp!

Reputatie 7
Badge +6

Hi ANM,

 

Wat jammer dat je het mailtje niet hebt gevonden!

Zodra je een mailtje naar klantenservice@simyo.nl stuurt met een kopie ID (overeenkomend met de gegevens van de aansluiting) en het verzoek het e-mailadres aan te passen, kunnen we dit voor je in orde maken! 

 

Als je nog een vraag hebt hoor ik het graag! 

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer