.

SIM kaart is geblokkeerd, wat moet ik doen?

  • 26 July 2022
  • 4 reacties
  • 41 Bekeken

In mijn Simyo staat dat mn SIM kaart is geblokkeerd. Er staat beltegoed van 10 euro en er is een data bundel actief. 

Kan nu niet bellen of internetten.

Beltegoed is rond 15 juli wel op geweest maar dus op 16 juli weer opgewaardeerd. 

Graag zou ik mijn SIM kaart gedeblokkeerd zien.

Seren 1 jaar geleden

Hoi @SiemOlt,

Bedankt voor je bericht. Zoals @Groentjuh aangeeft is het niet verstandig om jouw telefoonnummer en simkaart te plaatsen op het internet. Deze heb ik dus uit jouw bericht verwijderd. 

Je simkaart zou nu gedeblokkeerd moeten zijn. Als je jouw toestel even 10 minuten uitzet zal hij weer moeten werken. Zo niet, hoor ik dat graag.

Groetjes,
Seren

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@SiemOlt, het plaatsen van je simkaart nummer en mobiele nummer is onwenselijk op het publieke forum. Iedereen kan namelijk nu je mobiele nummer zien.

Ik adviseer dan ook om je bericht aan te passen en deze gegevens te verwijderen. Dat kun je tot 1 uur na het plaatsen van je bericht zelf doen. Indien je te laat bent, zal een moderator waarschijnlijk later vandaag je bericht alsnog aanpassen om deze gegevens te verwijderen.

Een moderator kan via je account het nummer behorende aan het account inzien. Mocht hij/zij er niet uitkomen zal hij/zij jou vragen om een privébericht te sturen met eventuele benodigde gegevens.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @SiemOlt,

Bedankt voor je bericht. Zoals @Groentjuh aangeeft is het niet verstandig om jouw telefoonnummer en simkaart te plaatsen op het internet. Deze heb ik dus uit jouw bericht verwijderd. 

Je simkaart zou nu gedeblokkeerd moeten zijn. Als je jouw toestel even 10 minuten uitzet zal hij weer moeten werken. Zo niet, hoor ik dat graag.

Groetjes,
Seren

Dank voor de reactie en het verwijderen vd telefoon gegevens. Dacht in eerste instantie dat deze gegevens niet openbaar zouden zijn gezien het soort reactie.

Eea lijkt nu weer te werken. Jammer vd week (onderweg in buitenland) dat het niet gewerkt heeft, had dit wat laat door ivm Wi-Fi gebruik. 

Reputatie 7
Badge +6

Dank voor de reactie en het verwijderen vd telefoon gegevens. Dacht in eerste instantie dat deze gegevens niet openbaar zouden zijn gezien het soort reactie.

Eea lijkt nu weer te werken. Jammer vd week (onderweg in buitenland) dat het niet gewerkt heeft, had dit wat laat door ivm Wi-Fi gebruik. 

Graag gedaan! Fijn dat het nu werkt 😊.

Reageer