.

Beantwoord

Ik probeer een nieuwe internetbundel te activeren, maar dit lukt niet. Hoe kan dit?

  • 18 March 2017
  • 6 reacties
  • 202 Bekeken

Heb mijn internetbundel getracht te activeren,het bedrag is gelijk afgeschreven, maar tot mijn verbazing géén internetbundel waardoor hoge kosten ontstaan.
Hoe kan dit??
icon

Beste antwoord door Samantha 20 March 2017, 16:40

Bekijk originele reactie

6 reacties

Ik heb vanmiddag ook opgewaardeerd en ook bij mij werkt het niet... hoe wordt dit opgelost?
Beste simyo,
Mijn internetbundel is nog steeds niet geactiveerd, gaarne zsm een reactie voor de oplossing hiervan.
Badge +7
Hoi Marco1971,

Welkom op het Simyo forum! 🙂

Ik kan me voorstellen dat je bang bent dat je voor hoge kosten komt te staan. Maar geen zorgen, ik zie dat je op 17-03-2017 om 20.21 uur een nieuwe internetbundel hebt geactiveerd. Sindsdien is al je internetverbruik van deze bundel af gegaan. Je hebt nog 128 MB over.

Zo te zien, zie jij je oude internetbundel nog op Mijn Simyo. Deze liep eigenlijk tot 05-04-2017. Omdat deze eerder dan die datum is opgegaan, heb je een nieuwe internetbundel aangeschaft. Toch blijf je je oude bundel zien in plaats van de nieuwe. Ik ga dit doorzetten naar onze technische afdeling, zodat jij op Mijn Simyo ook de juiste internetbundel ziet. Je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat je buiten je bundel aan het internetten bent.

@Gabyverhulst voor jou geldt precies hetzelfde. Jij ziet waarschijnlijk ook nog je oude bundel. Je nieuwe bundel is op 18-3-2017 geactiveerd. Al je internetverbruik is sindsdien van deze bundel gegaan. Je hebt nog 997 MB over. Ik ga dit ook voor jou doorzetten. Hou daarom je Mijn Simyo goed in de gaten!

Laten jullie het weten als hier nog vragen over zijn?

Groetjes,
Samantha
Badge +7
Hoi Marco1971 en Gabyverhulst,

Onze technische afdeling heeft jullie internetbundels weer goed gezet. Als jullie nu inloggen op Mijn Simyo, zie je daar je lopende internetbundel weer terug. Klopt dat?

Groetjes,
Samantha
Dit probleem heb ik ook.

Internetbundel op, koop een nieuwe en krijg nog het oude te zien wat op 0 staat..

Kan dit opgelost worden? Is dat niet simpel? Het telkens helpen van mensen die dit probleem hebben zal meer geld kosten en meer tijd kosten dan dit simpel aan de programmeurs over te dragen die het in een dag moeten kunnen fixen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi AlAndibat,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat lastig dat jij dit probleem ook hebt 😞 Ik snap dat je aangeeft dat we dit probleem in zijn algeheel moeten oplossen. Natuurlijk doen we hier ons best voor. Op het moment dat we weten waar het precies vandaan komt, kunnen wij het hopelijk snel oplossen. Tot die tijd, moeten we het even op deze manier aanpakken.

In jouw geval zie ik nu wel een juiste bundel in het systeem terug. Klopt het dat jij dit ook al goed ziet staan op Mijn Simyo? Ik hoor het graag van je. Als dit niet het geval is, zet ik het gelijk door naar onze IT-toppers :)

Groetjes,
Angela

Reageer