.

Beantwoord

Prepaid saldo in de min

  • 4 September 2013
  • 2 reacties
  • 8373 Bekeken

Ik schaam me diep dat ik simyo klant ben geworden"prepaid dacht ik" ik waarder nog geen 5 dagen geleden 20 beltegoed op + voor de gein neem ik een keer voor maar 7 euro 250 mb internet erbij dus ik heb nog 13 beltegoed staan op mijn simkaart. al met al in 3 dagen heb ik nog maar 14 mb over
en dag later kreeg ik een email van dat ik onder de 0 euro zat. Dus na het emailtje gelijk gaan kijken want ik had nog 13 euro erop staan dus in hemels naam hoe kan ik opeens 5 euro in de min staan, al met al gelijk via de simyo site internet gelijk uitgezet en wat functies op mijn iphone zodat ik niet meer via kpn netwerk kon internetten, met die 5 euro in de min kon ik nog wel mee leven gelijk geleerd van me fouten en dus geen internet meer gebruikt sinds gister na half 9 dus meer als 24 en half uur niet meer internet via simyo en mijn simkaart was geblokkeerd, nu log ik vandaan om 21:32 en ik check voor de gein nog een keer naar mijn beltegoed, wat denk je? "25" euro in de min, op een zogenaamde prepaid simkaart, maar op een alledaagse pre paid kaart kan je nooit in de rood staan heb ik nooit van gehoord.......maar bij simyo werkt het anders, dus wanneer je geen krediet/tegoed meer hebt laten ze je wel internetten in principe tot dat je er bij neervalt, ik ben blij dat ik hier snel bij kon zijn anders liepen de kosten nog hoger op! Mijn vraag is waarom geven jullie aan dat het een
"prepaid simkaart is" maar in principe is het gewoon een abonnement want ik kan gewoon over mijn krediet heen dit is heling/diefstal/fraude/oneerlijk zaken doen, ik heb een een melding van gemaakt bij tros radar, en ik ga gelijk op youtube iedereen waarschuwen die bij simyo klant wilt worden en geloof, en de reden is prepaid betekend letterlijk vooraf betaald tegoed, dus bij een prepiad hoor je niet in de min te komen staan en daar gaan jullie snel van horen, ik ga hier zeker juridisch werk van maken zodat jullie klanten niet kunnen bestelen met beltegoed dat er niet is, schandalig noem ik dit!
icon

Beste antwoord door Alex 5 September 2013, 09:51

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum gentleman,

Als prepaid gebruiker is het natuurlijk vervelend als je beltegoed in de min komt te staan. Ik kan me daarom voorstellen dat je hier niet vrolijk van wordt. Bij Simyo is het mogelijk om een negatief tegoed te creƫren. Je kunt namelijk altijd je laatste gesprek of internet sessie afmaken. Ook wordt het verbruik met een vertraging verwerkt. In de ochtend gevoerde gesprekken worden dan bijvoorbeeld in de avond verwerkt.

Ik heb je bericht en forumnaam aangepast, omdat dit in strijd is met de huisregels van het forum.

Groetjes,

Alex
Ben gewoon zo kwaad kon geen eens abn typen!

Reageer