.

Beantwoord

Kan ik mijn Prepaid tegoed gebruiken voor een bel bundel?

  • 26 August 2016
  • 8 reacties
  • 215 Bekeken

Badge
Kan ik mijn prepaid tegoed gebruiken voor een bel bundel?
icon

Beste antwoord door PaulH 26 August 2016, 20:31

Bekijk originele reactie

8 reacties

Je kan toch bellen met je prepaid tegoed? Ik snap je vraag daarom ook niet zo goed..
Reputatie 5
Badge +6
Hey Trudy,

ja als je een bel bundel aanvraagt dan gaat het bedrag voor de bundel rechtstreeks af van je prepaid tegoed.

Groet Paul.
Simyo sim only heeft bel-sms en data bundels, prepaid bel-sms bundel.....NIET. :)
Prepaid heeft wel internetbundels, je belt voor 0.10 per minuut en 1 sms kost 0.10.

Voorheen was er Tringg en Lowcall.
Reputatie 5
Badge +6
Hey Friesian,

Sim only heeft bel-sms en data bundels, prepaid NIET. :)
Prepaid heeft wel internetbundels, je belt voor 0.10 per minuut en 1 sms kost 0.10.


ik heb net nog eens gecheckt, en het is toch echt waar er een een onderling bellen bundel,100min/sms kost 2,50 en is 30 dagen geldig. Dit is op Prepaid!

Groet Paul.
Klopt maar bij een bel bundel denk/dacht ik aan iets anders. En onderling bellen bundel geldt tussen simyo klanten onderling.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Trudy,

Welkom op het forum.

Wat bedoel je precies met belbundel? Bedoel je de bundel voor het onderling bellen voor Prepaid of bedoel je een belbundel voor een eventuele Sim Only aansluiting?

@Raytje, Friesian en PaulH bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Caspar
Waarom is de reactie van PaulH als antwoord gemarkeerd?

Volgens mij is het niet eens helder wat de vraagsteller bedoelt en klopt het gegeven antwoord (helaas) ook niet. Want er zijn geen bundels voor bellen bij PrePaid.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Raytje,

Ik snap je heel goed, alleen op dit moment komt dat het dicht bij een antwoord op de huidige vraag. Als er wat anders bedoeld wordt, dan kunnen we uiteindelijk altijd een ander antwoord markeren natuurlijk. Het antwoord klopt wel aangezien de bundel onderling bellen bestaat. Ik weet, net als jij, niet zeker of de vraagsteller dit bedoelt. Hopelijk komen we daar nog achter.

Groetjes,
Caspar

Reageer