.

Beantwoord

Kan ik met Prepaid internetten in buitenland?

  • 2 February 2017
  • 2 reacties
  • 151 Bekeken

Ik heb een prepaid simkaart, en hiermee kan ik niet internetten in het buitenland. Nou ga ik op vakantie, maar vind ik het wel een fijn idee om bereikbaar te zijn. Moet ik nu speciaal voor deze ene vakantie een sim only abonnement nemen? Dat lijkt me een beetje overdreven.. Is er geen enkele mogelijkheid om toch te kunnen internetten in het buitenland met prepaid?
icon

Beste antwoord door Asma 3 February 2017, 10:16

Bekijk originele reactie

2 reacties

Ja via Wifi. Of een goedkoop buitenlands prepaidkaartje.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Puck Both,

Welkom op het Forum. Leuk dat jij je vraag hier stelt. :D

Wat een mooi vooruitzicht heb je! Binnenkort heerlijk op vakantie.. Ik snap heel goed dat je wilt internetten in het buitenland. Helaas is het met een Prepaid simkaart niet mogelijk om in het buitenland te internetten. Gelukkig is Ray met een goede oplossing gekomen, want je kunt kosteloos internetten als je gebruik maakt van Wi-Fi. Vaak vind je gratis Wi-Fi hotspots in hotels, cafés en restaurants.

Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om tijdelijk over te stappen naar Sim Only. Via Mijn Simyo kun je onder het tabblad 'Overzicht' gratis de overstap naar Sim Only maken. Binnen 24 uur wordt de overstap al voor je geregeld! Je huidige simkaart kun je blijven gebruiken. Als je na je vakantie weer terug wilt naar Prepaid, dan kan dat door een nieuwe Prepaid simkaart te bestellen en nummerbehoud aan te vragen. Klik hier voor meer informatie.

Laat je het ons weten als je hier vragen over hebt?

@ Ray, bedankt! :D

Groetjes,
Asma

Edit 2-11-2018:
We blijven ons almaar ontwikkelen, waardoor de informatie die in dit topic staat niet helemaal meer klopt. Het is nu namelijk wel mogelijk om te internetten in het buitenland met een Prepaid aansluiting. Meer informatie daarover vind je hier.

Reageer