Ben ik de enige die met grote regelmaat problemen bij het (her)aansluiten heeft zodra het beltegoed op is. Soms ben je binnen een paar minuten aangesloten, soms kan het uren duren en het is ook voorgekomen dat er een heel weekend overheen ging. (waar je dan ter compensatie 2,50 beltegoed voor aangeboden krijgt !!!! waar ik vriendelijk voor heb bedankt)
Een half uur gelden heb ik opgewaardeerd en ik kan nog steeds niet bellen. Symio heeft fit niet onder controle en het is een constante bron van irritatie. Ik (en met mij mijn hele gezin, 5 aansluitingen) stop met symio. Het is gewoon niet goed. Jammer want voor de website krijgen ze een tien, maar ja het is een telefoondienst en als je dan niet kunt bellen. Jammer
Hi Mark,
Welkom op het forum.
Normaal gesproken moet je na het opwaarderen meteen weer kunnen bellen.
Het is echter zo dat er momenteel een storing is waardoor wijzigingen op de simkaart( zoals opwaarderen) niet meteen worden verwerkt.
Als gevolg hiervan is het nu nog niet mogelijk gebruik te maken van je aansluiting.
Excuses voor het ongemak. Ik hou je via het forum op de hoogte.
Groet,
Bibi
Welkom op het forum.
Normaal gesproken moet je na het opwaarderen meteen weer kunnen bellen.
Het is echter zo dat er momenteel een storing is waardoor wijzigingen op de simkaart( zoals opwaarderen) niet meteen worden verwerkt.
Als gevolg hiervan is het nu nog niet mogelijk gebruik te maken van je aansluiting.
Excuses voor het ongemak. Ik hou je via het forum op de hoogte.
Groet,
Bibi
Beste Bibi,
Ik snap dat er een storing kan zijn, maar dan hebben jullie er wel heel erg veel. Dit komt namelijk bijna wekelijks voor. Ik gebruik deze telefoon ook zakelijke en wordt hier echt gek van.
Mark
Ik snap dat er een storing kan zijn, maar dan hebben jullie er wel heel erg veel. Dit komt namelijk bijna wekelijks voor. Ik gebruik deze telefoon ook zakelijke en wordt hier echt gek van.
Mark
Voor de duielijkheid, ik ben nu nog steeds niet aangesloten. Recent heb ik een heel weekd zonder telefoon gezeten. Vorige week was de telefoon van mijn vrouw een halve dag niet bruikbaar. Het is echt geen incidentele storing, jullie hebben hier zeer regelmatig last van
Inmiddels is de ochtend voorbij en zit ik wederom een halve dag zonder telefoon. Ik heb zojuist bij een andere provider een simkaart aangevraagd, nummertje mee en klaar. Lang leve prepaid. En Symio, succes! met deze performance zullen jullie het moeilijk krijgen, ondanks een prima website en dito tarieven (alhoewel 1,25 per minuut voor buitenland bellen is best wel stevig)
In ieder geval bedankt voor het afgelopen jaar.
In ieder geval bedankt voor het afgelopen jaar.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.