.

Prepaid beltegoed decemberactie ook geldig voor internetbundels?

  • 21 December 2011
  • 9 reacties
  • 1251 Bekeken

Badge
Kan ik het extra tegoed(10 euro) van deze aktie gebruiken om een maandbundel internet aan te zetten?
Wel jammer dat jullie in de Email niet vermelden dat het alleen voor Ideal betalingen geldt.
Niettemin een leuke aktie!

9 reacties

Wanneer krijg ik het extra beltegoed (december actie)?
Heb zojuist opgewaardeerd met 20 euro
Heb zojuist met EUR. 10,00 mijn beltegoed opgewaardeerd i.v.m. mail over decemberactie, maar zie de gratis EUR 5,00 niet terug in het nieuwe beltegoed
Wanneer krijg ik het extra beltegoed (december actie)?
Heb zojuist opgewaardeerd met 20 euro

Niet, als je niet via iDeal heb betaald!
Badge
Niet, als je niet via iDeal heb betaald!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hadden ze duuidelijk moeten zeggen in de e-amil !!!!!!


Dit is geen antwoord op mijn vraag, misschien kun je je frustratie ergens anders botvieren i.p.v. dit forum te vervuilen?
Badge +2
@R80RT

Het gratis beltegoed kan je ook gebruiken om een internet maandbundel aan te schaffen. Let er wel op dat je dit voor 02-01-2012 doet.

@Machiel en Patrick,

het gratis beltegoed zal vrijdag 23-12 worden toegevoegd.

Groetjes,

Arie
@Machiel en Patrick,

het gratis beltegoed zal vrijdag 23-12 worden toegevoegd.

Groetjes,

Arie


Ik heb zojuist een klacht ingediend bij de Reclamecodecommissie over het in de e-mail bewust weglaten van de noodzakelijke betaalwijze via iDeal om dat extra beltegoed te krijgen. M.i. had dit òf in de e-mail moeten staan, òf een verwijzing naar de actievoorwaarden, òf de actievoorwaarden zelf. Omdat dit niet is gebeurd, meen ik dat er sprake is van misleiding, de KPN onwaardig.
Badge +3
Jammer om te horen dat je deze mening bent toegedaan, maar het is natuurlijk je recht om dit aan te geven.
Badge +3
Jij bent zoo niet slim 'telergesteld'....wanneer je naar mijn simyo gaat zie je echt wel overduidelijk dat het alleen via ideal kan.....Omg
O_o

Reageer