.

Beantwoord

Hoe zit het met de prijzen als ik overstap van Prepaid naar Simyo only?


Waarom betaal je twee euro meer per maand als je van preipaid over wil stappen naar simyo only zodat je kan internetten.je betaal dan geen aansluit kosten zeggen ze,maar je abonnement is wel twee euro duurder.Dus dat vind ik vreemd dan ben je totaal toch meer kwijt. Dus nu twijfel ik.
icon

Beste antwoord door Scotsman 2 April 2015, 10:51

Bekijk originele reactie

17 reacties

Reputatie 7
Wat betaal je nu en waarvoor? En wat zou je gaan betalen als je bent overgestapt? Wil je gespecificeerd laten weten? Dan kan dat hier worden uitgelegd, omdat ik vermoed dat je een denkfout begaat.
Ik betaal nu weinig heb preipaid maar wil er internet bij ,maar er staat dat je dan geen aansluit kosten betaal dat zou dan 14,95 schelen maar ik betaal dan zonder die aansluit kosten wel twee euro per maand meer
want eerste is dan 6 euro voor 300 min en 15 euro voor 2000 mb totaal 21,00 en dan nog 14,95 aan sluit kosten.
Maar ik zou als ik nu op mijn Simyo dat dus ook zou nemen 300 min dan betaal ik 7 euro en voor 2000 mb betaal ik 16 euro dus totaal 23,00 en dat vind ik vreemd dan ben ik altijd duurder uit want ik betaal dan wel iedere maand 2,00 meer dus over het hele jaar genomen ben ik dan duurder uit en dat vind ik vreemd
Reputatie 7
Badge +9
Met prepaid heb je al internet, dus als het daar om gaat hoef je niet over te stappen. Een dagbundel van 20 MB kost 1 euro, een maandbundel van 100MB 4 euro, en een maandbundel van 250 MB kost 7 euro. Alleen is mobiel internet in het buitenland niet mogelijk met prepaid.

Die 2 euro verschil die je noemt komt omdat je een jaarabonnement met een maandelijks opzegbaar abonnement vergelijkt. De eerste is iets voordeliger omdat Simyo je beloont als je je er toe verbindt om minimaal 1 jaar klant te zijn.
Bedankt voor het antwoord dan weet ik nu waarom
Ik heb nu een abonnement voor een jaar genomen maar wanneer gaat dat dan in .
En moet ik dan nog wat op mijn telefoon veranderen of krijg ik daar nog bericht van
Reputatie 7
Badge +9
Als je bent overgestapt van prepaid naar sim only, krijg je volgens mij een mailtje van Simyo met meer informatie. Even afwachten dus.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Jodie,

Zo te lezen heeft Scotsman je vraag al perfect beantwoord en snap je nu hoe het zit 🙂! Ik kan alleen op geen enkele aansluiting op het adres waar je forumnummer aan gekoppeld is zien dat je bent overgestapt of er een nieuwe bestelling hebt gedaan. Heb je dit op een adres gedaan en heb je al een e-mail van ons ontvangen? :)

Groetjes, Tiury

Bedankt Scotsman en RicoK! 🙂
Ja ik heb het van morgen gedaan op het adres en telefoon nr waar dit forumnummer is gekoppeld.
Maar ik heb helemaal geen email gekregen dus ik vind het wel vreemd.
Volgens mij had ik het toch goed gedaan
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Jodie,

Wat leuk dat je wilt overstappen op Sim only.:D

Ik zie, zoals Tiury ook al aangaf, geen overstap in 1 van je aansluitingen. Je kunt met een prepaid aansluiting heel gemakkelijk overstappen door in te loggen op Mijn Simyo. Vervolgens zet je jouw aansluiting om door op de knop 'stap over op Sim Only' te drukken. En dan volg je de stappen;) Heb je dat gedaan?

Even voor mijn zekerheid: het nummer dat jij wil overzetten van prepaid naar Sim Only eindigt op 64 toch?
Ja dat heb ik allemaal gedaan, en klopt het eindigt op 64 maar ik heb geen mailtje terug gehad
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Jodie,

Dat klopt. Ik zie het namelijk ook niet terug in je aansluiting. Er is dus iets mis gegaan:?

Zou je het nogmaals willen proberen, en er voor zorgen dat je het goed bevestigd? Probeer je het op laptop of een vaste PC? En welke browser gebruik je?
Explorer zal het nog een keer proberen
Zo ik heb het nog een keer gedaan .Hoop dat het nu goed is maar er staat dan weer bij voor nieuwe klanten 14,95 maar dat moet ik dan toch niet betalen omdat ik van preipaid naar sim only ga .Maar ben benieuwd of ik het dan nu wel goed heb gedaan
Zo nog even een berichtje.Het is nu allemaal goed had het de eerste keer blijkbaar toch fout gedaan.
Maar na het op nieuw te hebben ingevuld. heb ik nu inderdaad internet en het werkt heel goed.Dus allemaal bedankt die mij hebben geholpen
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Jodie,

Sorry, we hebben helemaal over je topic heen gekeken! Niet heel netjes! Ik zie dat je overstap inderdaad helemaal goed is gegaan en dat we géén aansluitkosten in rekening brengen. Dat is ook de reden dat er 'nieuwe klanten' bij staat en dat ben jij niet 😉!

Ben je blij met je abonnement?

Groet! Tiury
Ja ik ben heel erg blij met mijn abonnement
Reputatie 6
Badge +10
Goed om te horen, Jodie!

Mocht je nog verdere vragen hebben, zien we je heel graag terug op het Simyo forum! ;)

Groetjes, Tiury

Reageer