.

pre-paid internet maandbundel

  • 6 February 2012
  • 5 reacties
  • 699 Bekeken

Badge
kan mijn internet bundel na betaling niet automatisch geactiveerd worden? moet ik dat zelf doen?

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum jootje,

De internet bundel is meteen actief nadat je deze hebt aangevraagd. Je moet er wel rekening mee houden dat de optie 'internet op je mobiel' aan moet staan om technisch gezien gebruik te kunnen maken van internet.

Groetjes,

Alex
Badge
10 euro is betaald alles ingesteld zoals het hoort maar geen internet buiten mijn huis want daat zit ik aut. op wifi
Reputatie 5
Badge +10
Welke type toestel gebruik je?
Badge
Welke type toestel gebruik je?
samsung galaxy mini. tot gister had ik gewoon internet . niks aan de hand. dus ik weet ook niet hoe het kan
Reputatie 5
Badge +10
Het is altijd handig om je toestel uit/aan te zetten. Indien dat niet werkt raad ik je aan de internet instellingen te herstellen. Het herstellen van de instellingen kan via instellingen - draadloos en netwerken - mobiele netwerken. Vervolgens kun je op de menu knop drukken en kiezen voor de optie 'standaard instellingen' herstellen. Kijk anders even in dit topic of hier. Hier staan de instellingen namelijk stap voor stap uitgelegd. Kan je laten weten of het is gelukt?

Groetjes,

Alex

Reageer