bij controle via internet bleek ik een negatief saldo te hebben van min 133,--. ik heb een mail gestuurd naar klantenservice met de vraag hoe dit zo mogelijk was en of uitgezocht kan worden wat de oorzaak is. ik heb dit voorheen nog niet eerder meegemaakt.
een half uur later bleek dit het saldo te zijn gedaald tot min 174,--.
inmiddels weer een mail gestuurd dat ik wil dat wanneer mijn saldo nul euro is alle communicatie stopt.
het verwerken van het saldo kan mogelijk vertraagd zijn, het bijhouden van het nul punt moet simpel zijn in te brengen.
tevens nog een mail gestuurd om te vragen wanneer het eind saldo bekend is. hoe lang moet ik hierop wachten om de definitieve schrik te ervaren.
mijn mening is dat een zo plotselinge stijging van MB's en zeker een die door het nulsaldo gaat en blijft gaan een duidelijk niet gewenste situatie is. zeker bij een maandbundel die 250MB in totaal bedraagd.
als consument wil ik hierbij bescherming eisen dat dit als niet normaal moet worden beschouwd en dus de verbinding verbroken moet worden.
dit lijkt mij een niet onmogelijke opgave voor Simyo als leverancier van de MB's.
Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactie