.

Beantwoord

Overstappen prepaid naar abonnement

  • 19 April 2013
  • 21 reacties
  • 1654 Bekeken

Badge
Hoy, ik wil overstappen van prepaid naar een jaarabonnement, mijn vraag in deze, wat gebeurdt er met mijn prepaid tegoed wordt dit bedrag verekend met het abonnement of kun je dit terug vorderen? graag uw andwoord. 
icon

Beste antwoord door Natascha 23 April 2013, 12:34

Bekijk originele reactie

21 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Zoals je zelf inderdaad aangeeft wordt het resterende prepaid beltegoed verrekend met je abonnenment. Let op dat je overstapt op de manier zoals op de website staat aangegeven. Dit is iig via mijn simyo. Suc6.
Badge
Zoals je zelf inderdaad aangeeft wordt het resterende prepaid beltegoed verrekend met je abonnenment. Let op dat je overstapt op de manier zoals op de website staat aangegeven. Dit is iig via mijn simyo. Suc6.

Worden er dan ook nog kosten in rekening gebracht? ik denk dan aan aansluitkosten of behandelingskosten, heb ergens gelezen kosten € 0,-  graag uw andwoord.
Reputatie 3
Badge +9
Er wordt 15 euro in rekening gebracht voor de handeling. Indien je rek.nummer al geactiveerd is kun je direct je bundels kiezen. Indien je rek.nummer nog niet is geactiveerd dan krijg je een activatiecode op je rek.nummer. Deze code geef je in op mijn simyo waardoor je rek. wordt geactiveerd. Nu kun je je gewenste abonnement kiezen.
Badge +6
Hoy, ik wil overstappen van prepaid naar een jaarabonnement, mijn vraag in deze, wat gebeurdt er met mijn prepaid tegoed wordt dit bedrag verekend met het abonnement of kun je dit terug vorderen? graag uw andwoord. 

Hoi Wantje,

Wanneer je overstapt naar een abonnement dan zal je resterend tegoed worden verrekend met je factuur. Het overstappen van je prepaid aansluiting naar een abonnement dien je te doen via je persoonlijke pagina. Er wordt éénmalig aansluitkosten in rekening gebracht van €14,99.

@Martijn® bedankt voor het meedenken.
Ik ben op 08-06-2013 overgestapt vanaf mijn persoonlijke prepaid pagina naar sim only. Ik zie dat Alex de moderator heeft bij een update geschreven:

"Update 6/6/13: Wanneer je overstapt vanaf je persoonlijke prepaid pagina naar een Simyo abonnement, hoef je geen aansluitkosten te betalen.

Groetjes,

Alex"

https://forum.simyo.nl/nummerbehoud-64/faq-overstappen-simyo-prepaid-naar-simyo-abonnement-3329/

Dan waarom staat bij mijn contract dat ik de aansluitkosten van 14.99 moet betalen?
Badge +8
Ik ben op 08-06-2013 overgestapt vanaf mijn persoonlijke prepaid pagina naar sim only. Ik zie dat Alex de moderator heeft bij een update geschreven:

"Update 6/6/13: Wanneer je overstapt vanaf je persoonlijke prepaid pagina naar een Simyo abonnement, hoef je geen aansluitkosten te betalen.

Groetjes,

Alex"

https://forum.simyo.nl/nummerbehoud-64/faq-overstappen-simyo-prepaid-naar-simyo-abonnement-3329/

Dan waarom staat bij mijn contract dat ik de aansluitkosten van 14.99 moet betalen?


Hoi vimal,

Dat is inderdaad sinds kort pas aangepast. Het staat waarschijnlijk daardoor nog wel op je contract, maar je zult dit niet terugzien op je factuur. Dat heb ik voor je nagekeken.
Ik zal het hier ook doorgeven dat ze dat zo snel mogelijk aanpassen op de contracten. Bedankt voor het signaleren :)

En bevalt de overstap je?

Groetjes,
Charlene
Belachelijk zeg, wij (mijn vriend en ik) zijn begin mei -na jaren klant van Simyo Prepaid geweest te zijn- overgestapt naar Sim Only en mochten nog wel ieder die € 14,99 aansluitkosten betalen. :( Als er nu eens netjes op de site vermeld gestaan had, dat de aansluitkosten zouden gaan vervallen, hadden we nog wel een maandje gewacht...
Reputatie 3
Badge +9
Ik zie ook nergens die aansluitkosten staan.
Badge +8
Belachelijk zeg, wij (mijn vriend en ik) zijn begin mei -na jaren klant van Simyo Prepaid geweest te zijn- overgestapt naar Sim Only en mochten nog wel ieder die € 14,99 aansluitkosten betalen. :( Als er nu eens netjes op de site vermeld gestaan had, dat de aansluitkosten zouden gaan vervallen, hadden we nog wel een maandje gewacht...

Hoi nightie99,

Ik snap dat het jammer is dat jullie net buiten de boot zijn gevallen. Zo'n aanbieding begint op een bepaald moment, en daarvoor heb je dan eigenlijk net pech gehad. 😞 Dat waren de voorwaarden die op het moment van jullie overstap golden.
Natuurlijk zijn we heel blij dat jullie trouwe klanten zijn, en ik hoop dat het simonly abonnement na jaren prepaid-gebruik ook bevalt.

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Ik zie ook nergens die aansluitkosten staan.

Hoi Martijn®,

Op de factuur bedoel je? Of op het contract?

Groetjes,
Charlene
Badge
Beste moderator ik ben dit topic gestart met de vraag of er overgangskosten in rekening worden gebracht als je van prepaid naar abonnement over stapt, nu lees ik dat dit niet meer aan de orde is. is dit juist,  groet wantje
Badge +8
Beste moderator ik ben dit topic gestart met de vraag of er overgangskosten in rekening worden gebracht als je van prepaid naar abonnement over stapt, nu lees ik dat dit niet meer aan de orde is. is dit juist,  groet wantje

Hoi wantje,

Toen jij je vraag stelde, werden er nog wel aansluitkosten gerekend voor overstappende klanten. Op dit moment brengen we die niet meer in rekening. Ik zie dat je nog niet bent overgestapt. Wanneer je dat nu zou doen via Mijn Simyo, betaal je dus geen aansluitkosten meer.

Ga je het nu overwegen, wantje?

Groetjes,
Charlene
Badge
Hoy Charlene, jazeker stap ik over op een abonnement maar dan wel om te beginnen jaar abonnenment € 3,- per maand, wat gebeurd er met mijn prepaid tegoed als dat meer is dan €3,- wordt dat verekend. graag nogmaals uw andwoordt. groet Wantje
Reputatie 3
Badge +9
Ik zie op de website geen aansluitkosten staan, maar die zijn nu natuurlijk verwijderd. 😮
Badge +8
Hoy Charlene, jazeker stap ik over op een abonnement maar dan wel om te beginnen jaar abonnenment € 3,- per maand, wat gebeurd er met mijn prepaid tegoed als dat meer is dan €3,- wordt dat verekend. graag nogmaals uw andwoordt. groet Wantje

Hoi Wantje,

Al je beltegoed wordt verrekend met je eerste factuur. Dus het wordt er vanaf getrokken. Als je meer beltegoed had dan je eerste factuur bedraagt, gaat het overgebleven beltegoed de maand erna eraf.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Ik zie op de website geen aansluitkosten staan, maar die zijn nu natuurlijk verwijderd. :o

Ja, omdat ze niet meer gelden, worden ze niet meer vermeld :)

Groetjes,

Charlene
Badge
Hoy Charlene, jazeker stap ik over op een abonnement maar dan wel om te beginnen jaar abonnenment € 3,- per maand, wat gebeurd er met mijn prepaid tegoed als dat meer is dan €3,- wordt dat verekend. graag nogmaals uw andwoordt. groet Wantje

Hoi Wantje,

Al je beltegoed wordt verrekend met je eerste factuur. Dus het wordt er vanaf getrokken. Als je meer beltegoed had dan je eerste factuur bedraagt, gaat het overgebleven beltegoed de maand erna eraf.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,
Charlene


Hoy Charlene, bedankt voor je berichtje, ben inmiddels overgestapt op een jaar abennement, nu maar hopen dat alles goed en soepel verloopt. groet Wantje
Badge
Hoy Charlene, bedankt voor je berichtje, ben inmiddels overgestapt op een jaar abonnement, nu maar hopen dat alles goed en soepel verloopt.
groet Wantje
Badge +8
Hoi Wantje,

Ik zie het. :)
Sinds gisteren heb jij een jaarabonnement met Simyo 100. Je beltegoed is netjes overgezet.
Let wel even op, je hebt voor de maand juli geen 100 minuten/smsjes maar 90, omdat je op de 4de bent begonnen. Je betaalt dus ook iets minder abonnementskosten. Vanaf 1 augustus heb je weer een volledige bundel.

Groetjes,
Charlene
Ik ben nu 6 juli overgestapt en in mijn contract staat ook de aansluitkosten a 14.99 vermeld.
Heb de aansluitmail retour gestuurd dat indien de aansluitkosten in rekening worden gebracht ik bedank voor het abonnement.
Mvg john
Badge +8
Ik ben nu 6 juli overgestapt en in mijn contract staat ook de aansluitkosten a 14.99 vermeld.
Heb de aansluitmail retour gestuurd dat indien de aansluitkosten in rekening worden gebracht ik bedank voor het abonnement.
Mvg john


Hoi Johnns,

Er zijn geen aansluitkosten gerekend op jouw aansluiting. Dat heb ik voor je nagekeken. Ik hoop dat dit je geruststelt. :)

Groetjes,
Charlene

Reageer