.

Beantwoord

Opwaarderen wordt niet bijgeschreven. Hoe komt dat?

  • 24 January 2018
  • 3 reacties
  • 213 Bekeken

10 min na betaling is mijn opwaarderen niet bijgeschreven.
Vernieuwd moet toch sneller en beter zijn ook voor consumenten? Merk dat ik alles opnieuw moet installeren en kom er achter dat het traag is geworden (opwaarderen)
icon

Beste antwoord door Jihane 25 January 2018, 09:32

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Mark,

Welkom op het Simyo Forum!

Ai, ik snap dat je het irritant vindt dat je eventjes moest wachten totdat je beltegoed bijgewerkt is op Mijn Simyo. Dat kan soms een paar minuten duren - dit kan oplopen tot ongeveer een kwartiertje. Ik zie ook dat het intussen allemaal verwerkt is. Zie jij dat zelf ook terug op Mijn Simyo?

Wat bedoel je met dat je alles opnieuw moet installeren? En is het proces van opwaarderen traag geworden in jouw ervaring? Is dit via de App of via de web versie?

Laat je me dat laatste nog even weten?

Groetjes,
Jihane
Het is erg vervelend dat je betaald en toch wordt het bedraag niet meteen bijgeschreven en betaal je nog een keer omdat je denkt dat de eerste is niet gelukt .
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Nassir,

Welkom op het Forum!

Ik kan mij voorstellen dat het niet fijn voor je is dat je soms eventjes moet wachten voordat je opwaardering zichtbaar is.

Het is goed om te weten dat de opwaardering vaak gelijk te zien is op Mijn Simyo. Na de opwaardering hoef je dan alleen nog maar je Mijn Simyo pagina te verversen. In sommige gevallen duurt het eventjes voordat dit voor je zichtbaar is, dit kan tot enkele minuten duren.

Mocht het voorkomen dat je hierdoor dubbel opwaardeert, dan kunnen wij één opwaardering natuurlijk voor je terugdraaien.

Heb je hier meer vragen over?

Groetjes,
Asma

Reageer