.

Beantwoord

Opwaarderen mislukt

  • 27 February 2013
  • 29 reacties
  • 2651 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik heb 26-2-2013 opgewaardeerd en er is €10,- afgeschreven van mijn bankrekening, maar het is nu 27-2-2013 en mijn saldo is niet met €10,- verhoogd.  De nieuwe website werkt ook niet bepaald soepel.
icon

Beste antwoord door Natascha 6 March 2013, 12:17

Bekijk originele reactie

29 reacties

Hallo,

Ook ik heb nu ongeveer 45 min geleden voor 30,- opgewaardeerd, het is direct van mijn rekening afgeschreven. Maar absoluut niet verhoogd!!!
Ik ben dit niet gewend van Simyo!!!
Is absoluut niet leuk en ben hier helemaal niet blij mee. Klantenservice is ook niet bepaald goed bereikbaar!!!
Dus best simyo, ik neem aan dat ik binnen nu en een dag weer kan bellen.
Hallo,

Ik heb ook op 26-2-2013 opgewaardeerd met €10,- via ideal, dit is ook afgeschreven maar helaas is mijn beltegoed niet verhoogd!!! 
I had the same, yesterday I put 30 euros on, and I still don't see it. I called the klantenservice, they told me I had to send a print screen of my bank account page where I can show that it was paid. Then they would transfer the data to their financial office. I did, and call back twice. It is now almost 8 in the night and still no money. On the phone they told me that there were problems with the website, but this is really too much. I told them that if they don't solve this soon I will go to another provider...
op 27-02-2013 opgewaardeerd met € 20,00 en is van mijn rekening af, maar nog steeds niet op mijn telefoon. Wat is hier aan te doen?
Ik heb beltegoed gekocht en het is gelijk van mijn rekening gehaald en naar 3 uur heb ik nog geen tegoed! Ik vind het echt schandalig! De nieuwe site is een dikke chaos. Je kunt niet een zien waar "uitloggen" staat! Je kunt niemand bereiken na zessen! Ik ben echt van plan om over te stappen, omdat ik ook vaak het gevoel heb dat ik volgens de site meer beltegoed verbruik dan dat ik het zelf door heb! Ik heb het gevoel dat er meer van mijn beltegoed af gaat dan ik verbruik! Ik wil graag mijn beltegoed of mijn geld terug, want ik ben het echt heel zat!
Badge +6
Ik heb 26-2-2013 opgewaardeerd en er is €10,- afgeschreven van mijn bankrekening, maar het is nu 27-2-2013 en mijn saldo is niet met €10,- verhoogd.  De nieuwe website werkt ook niet bepaald soepel.

Hoi Erdem,

Ik zie in het systeem dat de opwaardering van 26-2-13 van €10,- is toegevoegd aan je beltegoed. Mocht je in de min hebben gestaan dan wordt het bedrag is aangezuiverd naar 0 euro en het restant is dan je beltegoed.
Excuses voor het ongemak.
Badge +6
Hallo,

Ook ik heb nu ongeveer 45 min geleden voor 30,- opgewaardeerd, het is direct van mijn rekening afgeschreven. Maar absoluut niet verhoogd!!!
Ik ben dit niet gewend van Simyo!!!
Is absoluut niet leuk en ben hier helemaal niet blij mee. Klantenservice is ook niet bepaald goed bereikbaar!!!
Dus best simyo, ik neem aan dat ik binnen nu en een dag weer kan bellen.


Hoi Sushi,

Welkom op het forum!
Je opwaarderingen van 4 en 6 maart zijn toegevoegd aan je beltegoed. Opwaardering 4 maart €10,- en 6 maart €20,-. Mocht je in de min hebben gestaan dan wordt het bedrag is aangezuiverd naar 0 euro en het restant is dan je beltegoed.
Excuses voor het ongemak.
Badge +6
Hallo,

Ik heb ook op 26-2-2013 opgewaardeerd met €10,- via ideal, dit is ook afgeschreven maar helaas is mijn beltegoed niet verhoogd!!! 


Hoi Rotas,

Welkom op het forum!

Ik zie in het systeem dat de opwaardering van 2-3-13 van €10,- is toegevoegd aan je beltegoed. Mocht je in de min hebben gestaan dan wordt het bedrag is aangezuiverd naar 0 euro en het restant is dan je beltegoed.
Excuses voor het ongemak.
Badge +6
I had the same, yesterday I put 30 euros on, and I still don't see it. I called the klantenservice, they told me I had to send a print screen of my bank account page where I can show that it was paid. Then they would transfer the data to their financial office. I did, and call back twice. It is now almost 8 in the night and still no money. On the phone they told me that there were problems with the website, but this is really too much. I told them that if they don't solve this soon I will go to another provider...

Hoi Amti66,

Ik zie in het systeem dat de opwaardering van 2-3-13 van €30,- is toegevoegd aan je beltegoed. Mocht je in de min hebben gestaan dan wordt het bedrag is aangezuiverd naar 0 euro en het restant is dan je beltegoed.
Excuses voor het ongemak.
Badge +6
op 27-02-2013 opgewaardeerd met € 20,00 en is van mijn rekening af, maar nog steeds niet op mijn telefoon. Wat is hier aan te doen?

Hoi Bellenokia,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat de opwaardering van 27-2-13 van €20,- is toegevoegd aan je beltegoed. Mocht je in de min hebben gestaan dan wordt het bedrag is aangezuiverd naar 0 euro en het restant is dan je beltegoed.
Excuses voor het ongemak.
Badge +6
Ik heb beltegoed gekocht en het is gelijk van mijn rekening gehaald en naar 3 uur heb ik nog geen tegoed! Ik vind het echt schandalig! De nieuwe site is een dikke chaos. Je kunt niet een zien waar "uitloggen" staat! Je kunt niemand bereiken na zessen! Ik ben echt van plan om over te stappen, omdat ik ook vaak het gevoel heb dat ik volgens de site meer beltegoed verbruik dan dat ik het zelf door heb! Ik heb het gevoel dat er meer van mijn beltegoed af gaat dan ik verbruik! Ik wil graag mijn beltegoed of mijn geld terug, want ik ben het echt heel zat!

Hoi Jany,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat de opwaardering van 27-2-13 van €10,- is toegevoegd aan je beltegoed. Mocht je in de min hebben gestaan dan wordt het bedrag is aangezuiverd naar 0 euro en het restant is dan je beltegoed.
Excuses voor het ongemak.
Hallo,

Ik wilde gister voor 10,00 beltegoed kopen via Ideal maar telkens als ik daarop klik geeft tie error. Is dit bij meerdere mensen het geval? Of weet iemand waaraan dat ligt?  Want nu kan ik dus niet opwaarderen... 

Alvast bedankt,

Groetjes, Inge
Reputatie 7
Badge +9
Was er niet een probleem met Ideal? Ik zou zeggen probeer het opnieuw.
Oh, dat zou ook kunnen natuurlijk! Was ik nog niet opgekomen, bedankt! Ik ga het nog een keer proberen.
Badge +6
Hallo,

Ik wilde gister voor 10,00 beltegoed kopen via Ideal maar telkens als ik daarop klik geeft tie error. Is dit bij meerdere mensen het geval? Of weet iemand waaraan dat ligt?  Want nu kan ik dus niet opwaarderen... 

Alvast bedankt,

Groetjes, Inge


Hoi Ingevulpen,

De laatste opwaardering voor je telefoonnummer die ik zie is gedaan op 16 april middels een credit card en deze is mislukt.
Klopt het dat je daarna geen poging meer hebt gedaan om je beltegoed op te waarderen?
Hoi,

Met credit card? Nee, dat heb ik niet geprobeerd... Ik heb het deze hele week en vorige week geprobeerd maar ik denk dat het komt door de storing bij Ideal. Ik ga het vanmiddag nog een keer proberen.

Groetjes,
Inge
Hallo,

Ik wilde gister voor 10,00 beltegoed kopen via Ideal maar telkens als ik daarop klik geeft tie error. Is dit bij meerdere mensen het geval? Of weet iemand waaraan dat ligt?  Want nu kan ik dus niet opwaarderen... 

Alvast bedankt,

Groetjes, Inge


Hoi Ingevulpen,

De laatste opwaardering voor je telefoonnummer die ik zie is gedaan op 16 april middels een credit card en deze is mislukt.
Klopt het dat je daarna geen poging meer hebt gedaan om je beltegoed op te waarderen?
Badge +6
Hoi Ingevvulpen,

Graag verneem ik van je of het opwaarderen van je beltegoed is gelukt.
Hoi,

Ik heb het vandaag nog een paar keer geprobeerd maar hij geeft nog steeds error. Als ik ingelogd ben en m'n beltegoed met 10,00 wil verhogen en klik op Ideal en dan Rabobank geeft tie dat. Ik denk toch dat het aan Ideal ligt dan!

Groetjes, 
Inge
Badge +6
Hoi Ingevvulpen,

Ik heb het vermoeden dat het de week van de storingen is. Gisteravond iDeal storing bij ABN Amro en vandaag bij de Rabobank.
Dat is de reden dat het niet lukt om je beltegoed op te waarderen.
Oké, dus toch! Dan probeer ik het nog wel een paar keer.

In ieder geval bedankt,

Groetjes,
Inge
Badge +6
Oké, dus toch! Dan probeer ik het nog wel een paar keer.

In ieder geval bedankt,

Groetjes,
Inge


Hoi Ingevvulpen,

Graag gedaan en een fijne dag.
Badge
Opwaarderen met creditcard weer mislukt. HELP hoe los ik dit op .hebben jullie weer problemen met de computer.
Badge +6
Opwaarderen met creditcard weer mislukt. HELP hoe los ik dit op .hebben jullie weer problemen met de computer.

Hoi Jenn,

Simyo ervaart problemen met het opwaarderen met een credit card. Ik raad je aan op te waarderen middels iDeal of je rekeningnummer te activeren zodat je kan opwaarderen middels een éénmalige machtiging.
Ik heb beltegoed opgewaardeerd donderdag 2 januari en het is afgeschreven van mijn bankrekeningnummer. (€10)
maar het is bij Simyo er nog steeds niet bij. Ik sta nog -0,44€ negatief.

heb de printscreen van bevestiging betaalbewijs al doorgestuurd naar de klantenservice. Hopende ik vandaag nog mijn beltegoed ontvang.
Badge +6
Ik heb beltegoed opgewaardeerd donderdag 2 januari en het is afgeschreven van mijn bankrekeningnummer. (€10)
maar het is bij Simyo er nog steeds niet bij. Ik sta nog -0,44€ negatief.

heb de printscreen van bevestiging betaalbewijs al doorgestuurd naar de klantenservice. Hopende ik vandaag nog mijn beltegoed ontvang.


Hoi Stephanie1,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je op 3 januari hebt geprobeerd op te waarderen echter is dit niet gelukt. Ik zie een opwaardering op 4 januari en die is wel gelukt.

Reageer