Beste antwoord door Natascha
Bekijk originele reactieOpwaarderen mislukt
Ik heb 26-2-2013 opgewaardeerd en er is 10,- afgeschreven van mijn bankrekening, maar het is nu 27-2-2013 en mijn saldo is niet met 10,- verhoogd. De nieuwe website werkt ook niet bepaald soepel.
Bladzijde 2 / 2
op 27-02-2013 opgewaardeerd met 20,00 en is van mijn rekening af, maar nog steeds niet op mijn telefoon. Wat is hier aan te doen?
I had the same, yesterday I put 30 euros on, and I still don't see it. I called the klantenservice, they told me I had to send a print screen of my bank account page where I can show that it was paid. Then they would transfer the data to their financial office. I did, and call back twice. It is now almost 8 in the night and still no money. On the phone they told me that there were problems with the website, but this is really too much. I told them that if they don't solve this soon I will go to another provider...
Hallo,
Ik heb ook op 26-2-2013 opgewaardeerd met 10,- via ideal, dit is ook afgeschreven maar helaas is mijn beltegoed niet verhoogd!!!
Ik heb ook op 26-2-2013 opgewaardeerd met 10,- via ideal, dit is ook afgeschreven maar helaas is mijn beltegoed niet verhoogd!!!
Hallo,
Ook ik heb nu ongeveer 45 min geleden voor 30,- opgewaardeerd, het is direct van mijn rekening afgeschreven. Maar absoluut niet verhoogd!!!
Ik ben dit niet gewend van Simyo!!!
Is absoluut niet leuk en ben hier helemaal niet blij mee. Klantenservice is ook niet bepaald goed bereikbaar!!!
Dus best simyo, ik neem aan dat ik binnen nu en een dag weer kan bellen.
Ook ik heb nu ongeveer 45 min geleden voor 30,- opgewaardeerd, het is direct van mijn rekening afgeschreven. Maar absoluut niet verhoogd!!!
Ik ben dit niet gewend van Simyo!!!
Is absoluut niet leuk en ben hier helemaal niet blij mee. Klantenservice is ook niet bepaald goed bereikbaar!!!
Dus best simyo, ik neem aan dat ik binnen nu en een dag weer kan bellen.
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.