.

Beantwoord

Opwaarderen mislukt

  • 27 February 2013
  • 29 reacties
  • 2651 Bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

op 27-02-2013 opgewaardeerd met € 20,00 en is van mijn rekening af, maar nog steeds niet op mijn telefoon. Wat is hier aan te doen?
I had the same, yesterday I put 30 euros on, and I still don't see it. I called the klantenservice, they told me I had to send a print screen of my bank account page where I can show that it was paid. Then they would transfer the data to their financial office. I did, and call back twice. It is now almost 8 in the night and still no money. On the phone they told me that there were problems with the website, but this is really too much. I told them that if they don't solve this soon I will go to another provider...
Hallo,

Ik heb ook op 26-2-2013 opgewaardeerd met €10,- via ideal, dit is ook afgeschreven maar helaas is mijn beltegoed niet verhoogd!!! 
Hallo,

Ook ik heb nu ongeveer 45 min geleden voor 30,- opgewaardeerd, het is direct van mijn rekening afgeschreven. Maar absoluut niet verhoogd!!!
Ik ben dit niet gewend van Simyo!!!
Is absoluut niet leuk en ben hier helemaal niet blij mee. Klantenservice is ook niet bepaald goed bereikbaar!!!
Dus best simyo, ik neem aan dat ik binnen nu en een dag weer kan bellen.

Reageer