.

Opwaardeervoordeel voor Simyo prepaid klanten!

  • 21 December 2011
  • 12 reacties
  • 3411 Bekeken

Badge +3
Simyo prepaid klanten die t/m as. donderdag 22 december opwaarderen, ontvangen gratis extra beltegoed cadeau!

Als je opwaardeert met € 10,- ontvang je € 5,- tijdelijk beltegoed cadeau. Als je opwaardeert met € 20,- ontvang je € 10,- tijdelijk beltegoed cadeau.

Met dit extra beltegoed kun je iedereen voordelig fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar wensen.

Aan de actie zijn een aantal voorwaarden verbonden:

  • Deze actie geldt alleen als je opwaardeert via iDeal
  • Je opwaardering moet verwerkt zijn voor donderdag 22 december 23:59u
  • Het extra beltegoed wordt op vrijdag 23 december in de loop van de dag bijgeschreven.
  • Het extra tegoed is tijdelijk geldig t/m 2 januari 2012. Als je bijvoorbeeld € 5,- tijdelijk tegoed cadeau hebt gekregen en je verbruik t/m 2 januari is in totaal € 4,-, dan vervalt op 3 januari de resterende € 1,- van je tijdelijke beltegoed.
  • Het bedrag waarmee je opwaardeert heeft wel gewoon een onbeperkte houdbaarheid.

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

12 reacties

Mooie marketeer, die Ruud. Die voorwaarden hadden duidelijk in die e-mail moeten staan en niet in kleine lettertjes op de website, die je pas leest als je al op een andere manier heb betaald. En ik ga niet nogeens betalen. Misschien wel, maar dan bij een andere provider ... .
Badge +3
Mooie marketeer, die Ruud. Die voorwaarden hadden duidelijk in die e-mail moeten staan en niet in kleine lettertjes op de website, die je pas leest als je al op een andere manier heb betaald. En ik ga niet nogeens betalen. Misschien wel, maar dan bij een andere provider ... .

Jammer dat je de actie niet kunt waarderen. Het is altijd even een afweging waar de voorwaarden neer te zetten; als mails namelijk te lang worden (en deze was al behoorlijk lang), is de ervaring dat ze slecht gelezen worden. Daarom hebben we de voorwaarden op de website neergezet voor het inloggen, zodat ook de mensen die de mail niet helemaal lezen, ze kunnen zien.
Had er dan bij gezet: LET OP, alléén bij betaling via iDeal!!!!
Badge +3
Had er dan bij gezet: LET OP, alléén bij betaling via iDeal!!!!

Je punt is duidelijk, maar ik ga hier verder niet in discussie over over wel of geen dikgedrukte letters en uitroeptekens in actievoorwaarden.
Goed, discussie gesloten. Maar mij is nog steeds onduidelijk waarom het alleen met iDeal kon. Maar jullie zullen jullie handen wel vol hebben met het beantwoorden van boze klanten en opzeggingen noteren (dat laatste dus weer niet want pre-paid). Die E 20 komen wel op, maar misschien ga ik nu ik getriggerd ben weer eens kijken naar andere aanbiedingen/aanbieders. De slapende hond (vrij naar John Derksen) is in ieder geval wakker gemaakt.
Badge +3
iDeal is voor ons de enige gegarandeerde betaling; bij een machtiging kan er nog wel eens iets misgaan. Vandaar. Maar ik had niet het idee dat je vraag ging over de reden van alleen iDeal accepteren, maar over de zichtbaarheid van de voorwaarde.

Hoop dat alles nu duidelijk is!

Een handige tool om prepaid tarieven te vergelijken vind je overigens op bellen.com: prepaid tariefvergelijker
Ben eveneens teleurgesteld in de actie, vlug opwaarderen en daarna zien dat het alleen per iDeal kan! Erg jammer, heb 2 nummers en allebei opgewaardeerd
Ik heb dus wel een klacht ingediend bij de Reclamecodecommissie. Want zo ging het bij mij ook, lezen, naar het opwaarderen en daarna pas de kleine letterjes gelezen. In de e-mail had moeten staat: ALLEEN BIJ BETALING VIA IDEAL. Maar volgens zegsman Ruud de Marketeer werd het bericht dan te lang. Zeker een diploma van inHolland of Windesheim ... .
Badge +3
Ik heb dus wel een klacht ingediend bij de Reclamecodecommissie. Want zo ging het bij mij ook, lezen, naar het opwaarderen en daarna pas de kleine letterjes gelezen. In de e-mail had moeten staat: ALLEEN BIJ BETALING VIA IDEAL. Maar volgens zegsman Ruud de Marketeer werd het bericht dan te lang. Zeker een diploma van inHolland of Windesheim ... .


ik weet niet wat er mis is met je achterhoofd!? maar je bent eerlijk gezegd echt een klaagpiet! dat is niet goed! en de ene keer is dat heel slecht en de andere keer voel ik me bedrogen.......je mag nog blij zijn dat het heel goedkoop zijn die tarieven enzo...en je had eerst de kleine lettertjes moeten lezen voordat je gaat opwaarderen! en dat krijg je dus ervan!
en als een provider je niet bevalt: vlieg dan lekker op naar t-mobile of vodafone,
dus kortom: ga lekker weg in plaats van te klagen aangezien je dat juist meer tijd van je dag zit te verspillen met klagen

edit@
en deze keer heeft de moderator ruud toch zijn bericht aangepast...en voel je je al blijer?
Badge
Wat een kinderachtige rotstreek om ergens op de website in hele kleine lettertjes te vermelden dat je het bonustegoed alleen ontvangt via ideal en niet via mobiel opwaarderen. Ik waardeer zo altijd op en het wordt altijd netjes afgeschreven van mijn bank, begrijp niet wat hier mis mee is.
Het blijft toch KPN! Toch maar eens rondkijken naar een andere aanbieder.
Badge +3
binnenkort ben ik de enige klant bij simyo... -__-'

edit@ en voor je het weet word simyo faillet..
Badge +3
Laten we van het forum niet een soort klaagmuur maken: eerder in dit topic heb al uitgelegd dat iDeal voor ons de enige gegarandeerde betalingsmethode is en het daarom een voorwaarde was voor het krijgen van gratis beltegoed.

Om gratis iets extra weg te kunnen geven, zijn er duidelijk (in het normale lettertype en niet in kleine letters) een aantal actievoorwaarden opgesteld die te lezen waren vóór inloggen en dus voor opwaarderen.