.

Beantwoord

Onderling bellen bundel. Hoe zit dat?

  • 22 December 2017
  • 4 reacties
  • 431 Bekeken

Mijn kinderen hebben een prepaid van Simyo. Nu zag ik de onderling bellen bundel van 2,50. Hoe werkt dat precies?
Als ze naar een simyo nummer bellen gaat het daar vanaf, en als ze naar een andere provider bellen van hun normale beltegoed?
Dan heb je feitelijk 2 bundels of zie ik dat verkeerd?
icon

Beste antwoord door Ray 22 December 2017, 10:34

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi Boef,

Dat wat jij omschrijft is waar het eigenlijk omgaat ja. Je hebt echter niet 2 bundels, maar beltegoed en 1 bundel voor het onderlig bellen. Heb je daarnaast ook nog en internet bundel dan heb je wel 2 bundels.

De informatie die je benoemt staat overigens ook op je MijnSimyo pagina. Onder de knop activeer onderling bellen staat een link naar meer info. Daar kun je o.a. ook lezen dat je het elke maand automatisch kan activeren.

Fijne dagen gewenst.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Boef,

Welkom op het Simyo Forum!

Je hebt het helemaal juist 🙂 Als je een Prepaid aansluiting hebt, heb je sowieso beltegoed. Dat vormt de basis van de aansluiting. Je kunt daarnaast nog bundels nemen, zoals een internetbundel of een Onderling bellen bundel. Een Onderling bellen-bundel kost € 2,50, is 30 dagen geldig, en bevat 100 minuten. Met deze 100 minuten kun je bellen naar andere Simyo nummers.

Als je dus naar een Simyo nummer belt, gaat het van die 100 minuten af. Bel je naar een ander nummer? Dan gaat het van je normale beltegoed af.

Is dat helder zo? 🙂 Hier lees je er nog meer over.

@ Ray, dank voor je reactie!

Groetjes,
Jihane
Hi Jihane en Ray,

Bedankt voor jullie reactie.
Het is nu helemaal duidelijk .

Groetjes
Reputatie 5
Badge +9
Mooi dat het duidelijk is! Als je verder nog vragen hebt, weet je het forum te vinden.

Groetjes,
Caspar

Reageer