.

Beantwoord

Om administratieve redenen afgesloten van netwerk. Wat moet ik nu doen?

  • 25 October 2015
  • 9 reacties
  • 419 Bekeken

Heb vandaag nieuwe simkaart geplaatst in Samsung gio. Vervolgens sim geactiveerd en beltegoed opgewaardeerd. Nu kan ik niet bellen of smssen. Als ik bel geeft en stem aan dat mijn aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is gesteld. Heb telefoon al uit gezet batterij opnieuw geplaatst. Het helpt allemaal niet? Wat nu?
icon

Beste antwoord door Angela 26 October 2015, 15:37

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi LiekeB,

 

Welkom op het Simyo forum!

 

Ik heb gelijk even mee gekeken naar de aansluiting en ik zie dat je in oktober een nummerbehoud verzoek hebt aangevraagd bij andere provider. Je nummer kan sinds 25 oktober worden overgenomen door de nieuwe provider. Daarnaast heb je momenteel geen beltegoed op je Simyo simkaart waardoor je hier geen gebruik van kan maken en je deze melding krijgt.

 

Je kan het beste even contact opnemen met je nieuwe provider om te informeren wanneer het nummer word overgenomen, mocht je dit niet meer willen kun je mij het beste een privéberichtje sturen met je volledige adresgegevens dan kan ik de aanvraag voor je annuleren.

 

Groetjes,

Daisy

Hallo,

 

ik krijg de melding: deze aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld. Kunt u mij helpen.

 

Groeten,

Lieke

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Thomsterken,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed om te zien dat het probleem zichzelf opgelost heeft! Dat zijn de beste problemen ;)

Ik heb nog wel even in het systeem bekeken wat er precies mis is gegaan. Ik zie dat het deblokkeren van de simkaart niet soepel verlopen is. Er is een 'error' ingeslopen waardoor er geen deblokkade uitgevoerd is. Gelukkig heeft het systeem dit vervolgens gezien en is dit opgelost 🙂 Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?

@Raytje & Koorelle, bedankt voor het helpen :)

Groetjes,
Angela
Bedankt voor de terug koppeling. Waarschijnlijk zal er een vertraging in het automatische proces na activatie.
Reputatie 4
Badge +8
Super! Dank dat je dit nog even komt melden!
Gelukt, heel fijn bedankt!
Helaas, het is niet opgelost. Wacht op het team van simyo.
Dank je ga dit proberen?
Simkaart even voor 15 minuten verwijderen uit het toestel. Vaak helpt dit.
Ander zal Simyo er morgen naar kijken.

Reageer