.

Beantwoord

Oeps! Twee bundels en twee opwaarderingen, kan dit opgelost worden?

  • 1 July 2015
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

Mijn pogingen op Mijn Simyo te opwaarderen en mijn internet bundel te verlengen zijn vandaag goed mis gegaan. In plaats van Ă©Ă©n opwaardering van 10 euro heb ik er nu twee; en in plaats van een nieuwe bundel van 4 euro heb ik nu een van 4 euro en een van 7. euro. Zoudt u zo vriendelijk zijn om een van de opwaarderingen terug te draaien en de bundel van 7 euro te annuleren? Bij voorbaat dank.

Het blijkt nu dat ik wat meer geduld had moeten hebben. Toen het bleek dat mijn 4 euro bundel niet automatisch verlengd werd, heb ik geprobeerd het handmatig te doen op de Mijn Simyo site. Maar ik kreeg de waarschuwing dat mijn account daarvoor niet geschikt was. Ik heb dus meteen voor 7 euro gekozen en ook opgewaardeerd voor 10 euro om voor de bundel van 7 euro te betalen. Maar later in de dag werd de 4 euro bundel toch automatisch verlengd en mijn account ook automatisch opgewaardeerd, ook voor 10 euro.

Mijn excuses voor mijn onhandigheid.
icon

Beste antwoord door Ruud 2 July 2015, 17:18

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Jockel,

Welkom op het Simyo Forum:D

Ik ben direct even in je gegevens gedoken. Inderdaad zijn beide internetbundels actief. Ook is er bij beide al internet verbruikt.
Geen van beide kan ik nog op inactief zetten daardoor. Wel heb ik de kosten van €7,- toegevoegd aan je beltegoed.
Dan heb je deze maand wat geluk! Kun je iets meer verbruiken, tegen dezelfde prijs:D

Wel zie ik dat het automatisch verlengen van de bundel niet meer aan staat. Kun je dat opnieuw aanzetten?

Ook heb ik een verzoek neergelegd bij mijn collega's van de financiën, om één opwaardering terug te boeken.:$
Zo is alles weer bij het oude. Is alles zo duidelijk?
Dag, Ruud. Het is heel duidelijk. Hartelijk bedankt.
Ik heb inmiddels automatisch verlangen van de bundel van 4 euro weer aangezet.
Groeten,
Jockel
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Jockel,

Fijn dat het duidelijk is 😃 Graag gedaan.

De terugbetaling van de € 10,- is aangemaakt. Dit staat binnen drie weken weer op je rekening:$

Reageer