.

Beantwoord

Ik kan niet meer automatisch opwaarderen, wat nu?

  • 15 April 2014
  • 4 reacties
  • 536 Bekeken

Badge
Waaromkan ik niet meer automatich opwarderen 
via de bank 
sinds 1april isdat in de war
als ik nu automatich wil moet dat met credit kaart was nooit zo
Heb ik niet

wie kan mij helpen

Groet Henk
icon

Beste antwoord door Ernst 16 April 2014, 15:03

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi henkkuizinga, welkom op ons forum :)

Dat is best vervelend, niet meer automatisch kunnen opwaarderen :(
Ik heb onze financiële afdeling gevraagd dit voor jou weer mogelijk te maken. Vanaf nu kun je weer via Mijn Simyo het automatisch opwaarderen aanzetten.

Laat je even weten of het gelukt is?
Sinds een week wordt mijn beltegoed niet meer automatisch opgewaardeerd. Na zeer lang telefonisch kontakt zou dit opgelost worden. Nog steeds geen antwoord gehad. WAARDELOOS SIMYO om je klanten zo in de kou te laten staan. Jullie zouden mij terugbellen of e-mailen. Wordt wakker en ga aan de slag.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Pnob,

Welkom op het Simyo Forum.

Dat je graag meer duidelijkheid wilt over dit probleem kan ik erg goed begrijpen. Vooral als er beloftes zijn gemaakt over het terugbellen of mailen. Het spijt me dat dit tot op heden niet gebeurd is.

Ik heb gelijk in het systeem meegekeken en zie dat dit nog bij onze IT-afdeling ligt. Mijn collega doet zijn best om het probleem te achterhalen voor je zodat hij daarna zo snel mogelijk op oplossen kan overgaan. Helaas heb ik op dit moment nog geen antwoord voor je. Ik beloof je dat ik het in de gaten houd. Mocht ik morgen aan het einde van de middag nog niets zien, ga ik opnieuw voor je naar mijn collega zodat er wat druk achter staat.

Ik houd je op de hoogte!

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Pnob,

Zoals beloofd, heb ik het voor je in de gaten gehouden. Helaas had ik dinsdag nog geen nieuws voor je. Ondertussen heb ik gezien dat automatisch opwaarderen weer netjes aangemeld staat. Daarnaast zie ik ook vandaag een opwaardering terug. Klopt het dat het weer werkt zoals het hoort voor je?

Groetjes,
Angela

Reageer