mei heb ik het bestelde simyo prepaid kaartje in de eerste smartphone (verjaardagcadeautje) voor mijn dochtertje van 11 geplaatst. Met een beltegoed van 27,50 gestart en de volgende dag schrok ik mij de blubber. Na het mailtje u beltegoed is laag, ben ik later op de dag/begin avond op mijn simyo gaan kijken. Ruim 70 euro in de min. Onvoorstelbaar dat dat kan gebeuren, je verwacht immers dat de werking van het kaartje stopt bij beltegoed 0. Diezelfde avond heb ik een aantal instellingen veranderd en het beltegoed aangevuld. Ik voel mij echt belazerd. Het had toch gepast wanneer u mij als besteller van de prepaidkaart voor de "verrassing behoed zou hebben". Zeker omdat dit een bekend fenomeen bij u is. Niets van dat alles/ook in uw mailtje tipt u niet. Ik vertrouw er eigenlijk op dat u deze ongename kennismaking met Simyo een passend positieve wending kan geven.
René Menke:mad:
Beste antwoord door Charlene
Welkom op het forum :)
Wat ontzettend vervelend dat jullie daar zo van zijn geschrokken. Bij Simyo Prepaid staat op alle aansluitingen de optie om internet te gebruiken standaard aan. Wij proberen daar goed voor te waarschuwen, al bij het bestellen wordt dat genoemd. Daarna nog eens in de welkomstmail, en ook in de brief bij de simkaart. Erg jammer dat jullie dat over het hoofd hebben gezien. Ik wil je daarom vragen of je een suggestie hebt waar je dat graag vermeld had willen zien. We willen situaties als deze namelijk graag voorkomen. In combinatie met het feit dat je bij Simyo Prepaid altijd je laatste gesprek of internetsessie af mag maken, kan dat namelijk zorgen voor een flink bedrag in de min, zoals jullie is overkomen.
We snappen dat dit niet de bedoeling is geweest en daarom zullen we het tegoed wat je in de min bent komen te staan (51,75) eenmalig vergoeden. Let wel op dat bij Simyo Prepaid je nog steeds onder 0 kunt komen. Met de optie Internet op je mobiel uit, zal dat in ieder geval niet meer zo uit de hand lopen. Ik zie dat je die nu gevonden hebt :)
Ik zie ook dat je inmiddels hebt opgewaardeerd, dus ik wil je vragen of ik het tegoed dat je in de min was gekomen als beltegoed wilt, of dat ik dit terug laat storten op je rekening. Ik kan me namelijk voorstellen dat je anders wel heel veel beltegoed hebt.
Een terugbetaling, dat duurt wel wat langer voor die is verwerkt, meestal zo'n 3 à 4 weken.
Ik hoop dat dat de schrik wat wegneemt, en jullie start bij Simyo weer wat leuker maakt. :)
Laat je me even weten hoe je de vergoeding wilt ontvangen?
Groetjes,
Charlene