mei heb ik het bestelde simyo prepaid kaartje in de eerste smartphone (verjaardagcadeautje) voor mijn dochtertje van 11 geplaatst. Met een beltegoed van 27,50 gestart en de volgende dag schrok ik mij de blubber. Na het mailtje u beltegoed is laag, ben ik later op de dag/begin avond op mijn simyo gaan kijken. Ruim 70 euro in de min. Onvoorstelbaar dat dat kan gebeuren, je verwacht immers dat de werking van het kaartje stopt bij beltegoed 0. Diezelfde avond heb ik een aantal instellingen veranderd en het beltegoed aangevuld. Ik voel mij echt belazerd. Het had toch gepast wanneer u mij als besteller van de prepaidkaart voor de "verrassing behoed zou hebben". Zeker omdat dit een bekend fenomeen bij u is. Niets van dat alles/ook in uw mailtje tipt u niet. Ik vertrouw er eigenlijk op dat u deze ongename kennismaking met Simyo een passend positieve wending kan geven.
René Menke:mad:
Beste antwoord door Charlene
Bekijk originele reactie