.

Beantwoord

Negatief beltegoed door sms?

  • 29 December 2011
  • 5 reacties
  • 883 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Kan ik een negatief beltegoed krijgen door het versturen van een sms?
icon

Beste antwoord door Bibi 6 February 2012, 10:52

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +3
Als je nu bijvoorbeeld 0,05 cent beltegoed over hebt en je stuurt een sms (die 10 cent is) dan wordt die alsnog verzonden maar wanneer het beltegoed onder de nul is moet en kan je alleen via de website opwaarderen....en wanneer je beltegoed verhoogd is kan je alsnog naar 1244 bellen hoor 😉
Mijn dochter kon dus nog 64 sms jes versturen terwijl haar prepaid beltegoed op was.hoe is dat dan mogelijk?
@Edevries,

Zijn deze sms'jes in het buitenland verstuurd? Soms kan bij sommige providers buitenlands gebruik apart berekend worden. Bij Tele2 deden ze dit wel, kreeg je voor buitenlands gebruik een rekening.

Ik ben zelf een binnenlands gebruiker dus ik weet niet hoe dat bij simyo geregeld is. Dit zou je dan bij de voorwaarden kunnen zien. Dat je 64 sms'jes kan versturen zonder tegoed vindt ik vreemd als dat niet in het buitenland gebeurd is.
Nee gewoon in nederland.daarom snap ik het niet.ook alle mms,internet,voicmail opties staan uitgezet.
Badge +5
Hi Edevries,

Je kan bij Simyo altijd het laatste gesprek afronden. Om voor je na te gaan hoe het negatief saldo zo heeft op kunnen lopen verzoek ik je het mobiele nummer naar een van de moderators te sturen.

Groet,
Bibi

Reageer