.

Beantwoord

Naam wijzigen


Ik heb een prepaid sim aangeschaft voor mijn nichtje, maar bij het inloggen op MySimyo staat nu mijn naam. Graag wil ik dit omzetten. Ik heb gezocht op het forum en zie dat dit niet mogelijk is bij een abbo, logisch aangezien daar een contract aan ten grondslag ligt. Echter aangezien het hier over prepaid gaat is dat niet het geval. Hoe krijg ik de naam gewijzigd?

groet,

patrick
icon

Beste antwoord door Ernst 2 July 2014, 17:04

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hi patrickL, welkom op het Simyo forum!

In geval van een prepaid naamswijziging hebben we een scan nodig van jullie ID bewijzen; paspoort, ID kaart of rijbewijs.
Dit kun je mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] en dan ter attentie van Ernst en me vervolgens laat weten dat je het gemaild hebt, gaan we het aanpassen 🙂
Ernst, bedankt voor je reactie. Ik heb de id's naar jullie gemaild tav jou. Groet, Patrick
Reputatie 6
Badge +10
Hoi patrickL,

Je hebt de e-mail niet gestuurd via het adres dat bij ons bekend is. Kun je mij het e-mailadres via een privébericht sturen? Dan zorg ik dat hij meteen verwerkt wordt 🙂

Ik hoor het graag van je!
Hallo! Ik heb eenzelfde verzoek als Patrick. Ik heb het prepaid nummer in principe al in gebruik, maar hij staat nog op de naam van de vorige eigenaar. Wat kan ik het beste doen, zodat dit zo snel mogelijk is geregeld? 
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Bijlessstudent, welkom op het Simyo forum!

Voor jou geldt eigenlijk precies hetzelfde. Als jij een kopie ID van beide naar [email]Klantenservice@simyo.nl[/email] kunt sturen en vervolgens het ticketnummer aan mij door wilt geven (het liefst via een privébericht), zorg ik ervoor dat de gegevens zo snel mogelijk worden aangepast. Hou je me op de hoogte?
Hallo Tiury, dank voor je snelle reactie. Wat bedoel je precies met het ticketnummer? Fijn dat het snel kan worden geregeld. 
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Bijlesstudent,

Een ticketnummer krijg je automatisch als je een mail hebt gestuurd naar [email]Klantenservice@simyo.nl[/email], maar hier was je zelf al achter gekomen aan je privébericht te zien 😉

De financiële afdeling had het gelukkig wat rustiger dan normaal en hebben je gegevens inmiddels aangepast. Als je inlogt op Mijn Simyo, zie je nu in het welkoms bericht je eigen voornaam staan :D

Heb je al gekeken?
Super geregeld, hartelijk dank!!
Badge +6
Fijn om te horen, Bijlesstudent, graag gedaan namens Tiury! :)

Mocht je nog andere vragen en/of opmerkingen hebben, dan weet je ons te vinden hè!

Hallo, ik weet niet of mijn bericht op dit toch wel oude en enigszins inactieve forum nog gelezen wordt. Maar ik heb vrijwel hetzelfde verzoek als Bijles student: ik heb mijn prepaid-nummer van mijn moeder overgenomen en heb bijna alles kunnen veranderen, behalve de naam. Ik vroeg mij af of jullie dit voor mij zouden kunnen veranderen.

 

Met vriendelijke groet,

Floris

Reputatie 7

@FlorisB Dit forum is niet oud en inactief hoor :wink:. Wel was de laatste reactie in dit topic van enkele jaren geleden, maar door jouw nieuwe reactie is deze weer naar boven geplaatst. 

Jouw reactie zal door een Moderator (= Simyo medewerker) worden opgepakt.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi FlorisB,

 

Welkom op het Simyo forum, leuk dat je een kijkje neemt!

 

Geen probleem! Kun je ons een mail sturen met een kopie van beide ID's? Je kunt ons bereiken op webcare@simyo.nl, dan pak ik het verder voor je op:blush: .

 

Groetjes,

Daisy

 

 

Reageer