.

Beantwoord

Moet ik verplicht eens in de zes weken bellen of sms'en?

  • 15 January 2017
  • 6 reacties
  • 252 Bekeken

Badge
moet je met een sim only nog steeds 1x in de 6 weken, bellen of sms'en anders raak je het 06 nummer kwijt
icon

Beste antwoord door Anonymous 15 January 2017, 09:15

Bekijk originele reactie

6 reacties

Das wel heul errug, wat zeg ik...das wel heul errug sterruk, Strong woman. ;)

Hoe kom je daaaaaaaar toch bij? Dus nee nooit zo geweest.
Bij BELTEGOED eens per 6 maanden bellen, of sms, of data gebruiken, of een databundel aanschaffen.
Reputatie 7
Badge +9
Simyo heeft prepaid en sim only.
Bij sim-only betaal je maandelijks en krijg je een bepaald aantal minuten/SMSjes/MBs binnen de bundels die je neemt. Die zijn een maand geldig of je ze gebruikt of niet.
Bij prepaid betaal je beltegoed. Dit beltegoed is oneindig geldig, maar je nummer en beltegoed verloopt als je 6 maanden niets mee gebeurd. Hier moet je dus elke 6 maanden bellen, smsen, data gebruiken, beltegoed opwaarderen of een databundel bestellen!
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Strong Woman,

Wat vervelend dat er onduidelijkheden zijn omtrent het actief houden van je simkaart.

Als Prepaid klant vragen wij je eens per half jaar een gesprek te voeren, een sms te sturen, verbinding te maken met mobiel internet, een internetbundel te kopen of je beltegoed op te waarderen. Één van deze handelingen is voldoende.

Op het moment dat je simkaart vijfenhalve maand niet is gebruikt, ontvang je van ons een e-mail om je hiervoor te waarschuwen. Je vindt alle informatie hierover op deze pagina.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Sean

@Friesian en Groentjuh, bedankt voor jullie hulp!
Badge
ik heb prepaid....... dus moet ik dat toch in de gaten houden, mocht ik de mail missen is ineens mijn nummer weg
Heb je een smartphone? Dan kan de mail ook op je telefoon komen. Dan kun je het eenvoudig bijhouden via bijvoorbeeld de app (Android of IOS) en Mijn Simyo. Je moet het idd in de gaten houden. Met een smartphone gaat dat heel doeltreffend. 🙂
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Strong Woman,

Je krijgt in totaal twee e-mails om je te helpen herinneren dat je al bijna zes maanden geen gebruik hebt gemaakt van je aansluiting. We sturen expres een e-mail, omdat de simkaart niet gebruikt wordt.

Je kun ook voor jezelf een agendapunt aanmaken, zodat je zeker weet dat je niet te laat bent.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Sean

Reageer