.

Beantwoord

Is mijn VriendenDeal gelukt?

  • 12 February 2017
  • 6 reacties
  • 129 Bekeken

Ik heb mijn vriedendeal link naar mijn vriend gestuurd zodat hij een prepaid simkaart kan bestellen en we beide korting krijgen. Nu heeft hij via mijn link een simkaart besteld maar er staat bij mij dat ik nog geen deals heb gemaakt en ook geen in afwachting heb. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Jihane 6 March 2017, 12:47

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi AnneW.

Welkom op het Simyo forum!

Wat goed dat je gebruik maakt van VriendenDeal. Ik zie helaas niet terug dat er een bestelling is geplaatst via jouw kortingslink.

Wanneer heeft hij zijn simkaart besteld?

Groetjes,
Sean
Zaterdag
Reputatie 7
Badge +10
Hoi AnneW,

Dan zou je al wel wat terug moeten zien hiervan! Zou je via een privébericht het telefoonnummer van jouw vriend kunnen sturen? Dan ga ik kijken wat ik op zijn nieuwe aansluiting terug kan vinden. Je stuurt mij een privébericht door op mijn naam te klikken. De optie verschijnt in het profiel 🙂 Ik zie je bericht graag tegemoet.

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +10
Hoi AnneW,

Mijn excuses voor de late reactie! Angela heeft me verteld wat het nummer van je vriend is, en met die gegevens heb ik voor jou én je vriend € 5,- korting ingevoerd. Jij ziet dit terug op je eerstvolgende factuur, en je vriend zal over enkele dagen € 5,- extra beltegoed hebben. Tadaa! Een handmatige Vriendendeal 🙂

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Jihane
Hoi Jihane

Ik vraag me af wat ik bij het bestellen van de simkaart van mijn vriend niet goed heb gedaan. Ik heb de link die bij vriendendeal staat op de site gekopieerd en in een mail naar hem gestuurd. daarna heeft hij de link aangeklikt en zo de simkaart besteld. Ben benieuwd wat ik hierin niet goed gedaan heb mede omdat ik ook voor iemand bij ons in de buurt een abonnement mag afsluiten en wil het via de vriendendeal nu graag in een keer goed doen.

Alvast bedankt voor de reactie

Groeten Annemiek
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Annemiek!

Goede vraag 🙂 Het klinkt alsof je alle stappen goed hebt doorlopen. Weet je ook zeker dat je vriend daadwerkelijk via die link de bestelling heeft gedaan? Ik raad je aan om het gewoon op dezelfde manier te doen; de link te delen, en dan op die manier de aansluiting te laten bestellen. Mocht het dan onverhoopt weer niet lukken, dan kun je me dat laten weten. Ik zal het dan handmatig in orde maken.

Wat leuk trouwens dat jij ervoor zorgt dat andere mensen ook Simyo klanten worden! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd 😃

Groetjes,
Jihane

Reageer