.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn Simyo abonnement omzetten in een Simyo Prepaid?

  • 7 March 2017
  • 2 reacties
  • 176 Bekeken

Geachte Simyo
Ik verhuis voor een jaar naar het buitenland. Nu wil ik graag me abonnement omzetten in prepaid. Kunnen jullie me daar zo spoedig mogelijk mee helpen. Ik heb al een telefonisch contact er over gehad, maar kan het niet omzetten via de app

Vriendelijke groet
William
icon

Beste antwoord door Ray 7 March 2017, 08:53

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hoi,

Kun je allemaal zelf regelen.

- Prepaid pakket bestellen.

- Nummer behoud aanvragen zodat je het nummer van je abonnement mee kan nemen.

- Na ongeveer 5 werkdagen is je nummer omgezet.

Leesvoer: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-overstappen-van-simyo-sim-only-naar-si-1?c=3

Succes in het buitenland.

Ps. vergeet niet 1x per 6 maanden er voor te zorgen dat je nummer actief blijft.

Leesvoer: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoelang-is-mijn-beltegoed-geldig-243?c=81

🙂
Badge +7
Hoi Wljhogenelst,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat leuk dat je voor een jaar in het buitenland gaat wonen! Heel verstandig om dan over te stappen van Sim Only naar Prepaid. Zo kun je nog je Nederlandse nummer behouden.

Als je wilt overstappen naar Prepaid, doe je dit door een Prepaid te bestellen op onze website met nummerbehoud. Je nummer kan dan al vanaf 5 werkdagen worden overgezet. Let er hierbij wel op dat je bij de vraag 'Heb je al opgezegd?' op 'Ja' klikt. Als je op 'Nee' klikt, kan je nummer pas over 30 dagen worden overgezet. Op de dag dat je nummer wordt overgezet wordt je abonnement stopgezet.

Hou er wel rekening mee dat je je simkaart eens in de 6 maanden moet gebruiken om je simkaart actief te houden. Daarnaast is het belangrijk dat je de Prepaid simkaart eerst in Nederland gebruikt, voordat je hem in het buitenland gebruikt. Anders is het mogelijk dat je simkaart geen verbinding kan maken met het buitenlandse netwerk.

Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

@Ray, ontzettend bedankt voor je hulp! 🙂

Reageer