.

Beantwoord

Mijn Prepaid simkaart is komen te vervallen. Wat nu?

  • 20 August 2018
  • 1 reactie
  • 331 Bekeken

Mijn Simkaart is geblokkeerd wegens het lange onbruik. Ik begrijp niet hoe ik mijn simkaart kan deblokkeren?
icon

Beste antwoord door Els 21 August 2018, 10:53

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Hoi Thoma,

Oei, wat balen dat je simkaart geblokkeerd is! Ik snap dat je graag wilt weten wat er mogelijk is.

Op het moment dat je je Prepaid-simkaart zes maanden niet gebruikt, zal deze komen te vervallen. Bij het deactiveren van de simkaart komen dan ook je telefoonnummer en het eventuele beltegoed te vervallen. Ik zie dat we je hiervoor in juli twee keer per e-mail hebben gewaarschuwd, heb je deze berichten niet gelezen? Om te voorkomen dat je simkaart zou komen te vervallen, kon je bellen, sms'en, internetten, een bundel aanschaffen of opwaarderen via Mijn Simyo. Jammer genoeg is dit niet meer gebeurd na onze waarschuwingen. 😞

Helaas is het niet meer mogelijk om je simkaart te activeren. Deze is nu helemaal komen te vervallen, sorry. Wil je weer bereikbaar zijn? Dan raad ik je aan om via Simyo.nl/prepaid een nieuwe Prepaid-simkaart te bestellen. Hierbij krijg je wel weer een nieuw nummer toegewezen.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Els

Reageer