.

Beantwoord

Mijn Prepaid internetbundel is dubbel geactiveerd. Kan ik dit weer recht zetten?

  • 20 February 2017
  • 4 reacties
  • 113 Bekeken

Hallo, ik heb net de 5,- internet bundel geactiveerd op mijn prepaid. De eerste keer kreeg ik een foutmelding en toen ik mijn beltegoed bekeek was dit ongewijzigd en stond er "geen gebruik geregistreerd" dus ik gig er van uit dat het niet gelukt was. Daarna nogmaals geprobeerd de bundel te activeren en nu is hij dus dubbel van mijn beltegoed af (10,- voor 150MB ipv 5,-)
Hoe kan ik dit weer recht zetten? Bedankt!
icon

Beste antwoord door Samantha 21 February 2017, 14:40

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +7
Hoi MirjamC

Welkom op het Simyo forum! :)

Oeps! Je hebt nu twee bundels van 150 MB tegelijkertijd lopen. Ik kan me voorstellen dat dit niet de bedoeling is. Jammer genoeg kunnen we de tweede bundel niet ongedaan maken. Dit is technisch niet mogelijk.

Ik zie dat beide bundels tot en met 22-03-2017 lopen. Ik ga op 23-3-2017 kijken of je de tweede bundel hebt gebruikt. Zullen we afspreken dat als blijkt dat deze niet is gebruikt, wij de € 5,00 weer toevoegen aan je beltegoed? Zo hoef je niet te betalen voor iets dat je niet gebruikt hebt.

Daarnaast zie ik dat bij jou de optie 'Internet op je mobiel in Nederland' nog niet aan staat op Mijn Simyo. Wil je gebruik kunnen maken van mobiel internet en dus van je internetbundel, is het verstandig deze aan te zetten. Dit kun je heel eenvoudig zelf doen op Mijn Simyo, onder het kopje Instellingen > Netwerkinstellingen.

Laat je weten of je dit een goede oplossing vindt?

Groetjes,
Samantha
Hallo Samantha,

Ja, dat klinkt als een goede oplossing. En inmiddels ook Internet in Nederland aangezet, bedankt!

Groetjes,
Mirjam
Reputatie 6
Badge +7
Hoi MirjamC,

Ik ben blij om te horen dat je het een goede oplossing vindt! ☺

Op 23 maart zullen we je verbruik bekijken. Als je de tweede internetbundel niet hebt verbruikt, dan zullen we 'm voor je vergoeden.

Alvast een hele fijne dag toegewenst.

Groetjes,
Asma
Badge +7
Hoi MirjamC,

Ik wou even doorgeven dat we op 16 maart € 5,00 aan je beltegoed hebben toegevoegd voor je dubbele internetbundel.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

Reageer