.

Beantwoord

Mijn nummer is plots buiten werking. Wat kan ik hieraan doen?

  • 26 January 2017
  • 4 reacties
  • 225 Bekeken

LS,

Mijn aansluiting is wegens administratieve redenen buiten werking gesteld. Ik heb m voor bereikbaarheid en bel niet veel. Voor de zekerheid heb ik mijn bel tegoed opgewaardeerd maar ook dat werkt niet. Graag zie ik het nummer weer werken. Weten jullie raad?
icon

Beste antwoord door Samantha 27 January 2017, 14:07

Bekijk originele reactie

4 reacties

Ik heb mijn pukcode nodig
@2612
Op https://mijn.simyo.nl/instellingen#tab_simkaart staat je pukcode.
LS,

Mijn aansluiting is wegens administratieve redenen buiten werking gesteld. Ik heb m voor bereikbaarheid en bel niet veel. Voor de zekerheid heb ik mijn bel tegoed opgewaardeerd maar ook dat werkt niet. Graag zie ik het nummer weer werken. Weten jullie raad?


Heb je al op je MijnSimyo gekeken of je nummer nog actief is?
Badge +7
Hoi Han83,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat jammer dat je simkaart wegens administratieve redenen buiten werking is gesteld! Ik zag dat je geen beltegoed meer had. Op het moment dat je geen beltegoed meer hebt, wordt je simkaart geblokkeerd voor uitgaande oproepen. Je kunt dan nog wel gebeld worden.

Ik zie dat je gisteravond je beltegoed weer hebt opgewaardeerd. Hiermee is de blokkade opgeheven. Als je de simkaart niet meteen kunt gebruiken, kun je het beste je telefoon even uit en aan zetten. Daarna kun je je simkaart zeker gebruiken.

Ik zie ook dat je vanochtend al twee gesprekken hebt gevoerd. Ik neem dus aan dat alles weer naar behoren werkt 🙂 Als dit niet zo is, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

@2612 Als je een vraag hebt die in een ander topic thuishoort, kun je die beter ook in een ander topic stellen of een nieuw topic aanmaken. Friesian heeft je vraag al beantwoord. Je pukcode staat op Mijn Simyo, onder het tabblad Instellingen > Simkaart

@Friesian & Raytje, heel erg bedankt voor jullie hulp! 🙂

Reageer