.

Beantwoord

Mijn nummer is vervallen. Wat nu?

  • 4 November 2018
  • 4 reacties
  • 481 Bekeken

Hai, als ik bij mijn simyo kijk zie ik dat mijn Simkaartstatus = Geblokkeerd voor zowel uitgaande als inkomende gesprekken.

Het lukt mij niet hem zelf te deblokkeren, onder het tabbladje Mijn Simkaart zie ik nergens een opie tot deblokkeren.

Kan iemand kijken wat er aan de hand is? Alvast bedankt


Gr,
Ivo
icon

Beste antwoord door Jihane 5 November 2018, 14:00

Bekijk originele reactie

4 reacties

Ik zie nu dat een overijverige spamfilter alle email van Simyo heeft verplaatst naar SPAM waar door ik gemist hebt dat ik het nummer verliep omdat ik hem niet gebruikte 😞. Is het nog mogelijk om het nummer te activeren? Ik heb net 10 euro btg erop gezet .......en gebruik het nummer voor mijn ING tan codes. Anders moet ik weer naar de bank om alles om te laten zetten.
Reputatie 7
Badge +10
HI Ivo,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik snap dat je baalt hiervan, Ivo! Ik heb je aansluiting er meteen bij gepakt en ik zie dat je aansluiting inderdaad beëindigd is omdat er langer dan een halfjaar geen uitgaand verbruik plaatsvond. Gelukkig is dit nog niet zo lang geleden, waardoor ik je nummer voor je terug kan halen! Als het langer dan zes weken geleden is, is het nummer namelijk verloren. In jouw geval is dat niet zo 🙂 Ik ga je nummer dus doorsturen naar de technische afdeling zodat zij 'm terug kunnen halen. Geen zorgen! Dit zal ergens deze week gebeuren.

Ik heb je 06-nummer trouwens uit je bericht gehaald, want dit is een openbaar forum. Het is dus niet verstandig om je persoonlijke gegevens hier te hebben staan. Alle moderators kunnen je 06-nummers achterhalen door je account erbij te pakken, en op die manier helpen wij je dan.

Laat je het me weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane
Hoi Jihane, bedankt voor het snelle antwoord een het goede nieuws en service. Ben hier heel blij mee.

Mvg,
Ivo.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Ivo,

Namens Jihane graag gedaan. Inmiddels is het telefoonnummer geheractiveerd 🙂 Je kan hier nu dus weer gebruik van maken. Let er deze keer wel op dat je je aansluiting blijft gebruiken. Als je verder nog vragen hebt, hoor ik die graag!

Groetjes,
Niels

Reageer