.

Beantwoord

Mijn nummer is vervallen. Wat nu?

  • 16 September 2018
  • 1 reactie
  • 425 Bekeken

  • Beginner
  • 0 reacties
Hallo,
ik heb een prepaid voor mijn kinderen die niet heel vaak gebruikt wordt. Na het krijgen van een wasrschuwingsmail heb ik hiermee gebeld en smsjes verzonden om blokkering te voorkomen.
Desondanks is het nummer nu wel geblokkeerd en is daarmee de telefoon niet te gebruiken.
Ook opwaarderen bleek niet te werken.
Hoe krijg ik nu de sim weer gedeblokkerrd? En als dat niet mogelijk is, hoe krijg ik dan mijn geld van het opwaarderen terug?
Ik hoor het graag.
icon

Beste antwoord door Jihane 17 September 2018, 17:32

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hi NFG,

Welkom op het Simyo Forum!

Goed dat je aan de bel trekt! Je nummer was inderdaad vervallen omdat het de bedoeling is dat er minstens eens in het halfjaar sprake is van uitgaand verbruik. Dit kan in de vorm van een uitgaand telefoongesprek, een sms, internetverbruik via mobiele data, een opwaardering of het kopen van een internetbundel. Omdat dit niet gebeurd is, zijn er twee e-mails gestuurd (eentje op 14 augustus, eentje op 21 augustus) waarin dit uitgelegd werd. In deze e-mails stond ook dat als dit verbruik niet zou plaatsvinden, het nummer zou vervallen.

Op 29 augustus is het nummer toen vervallen, helaas! Ik zie wel dat jij intussen contact hebt gehad met de klantenservice en dat het nummer nu weer geactiveerd is! Dit kan normaliter niet, tenzij het nummer nét is afgesloten. Er is dan een korte periode waarin het nummer weer tot leven kan worden gewekt. Handig dat je er zo snel bij was! Intussen is dus ook je opwaardering doorgekomen.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Jihane

Reageer