.

Beantwoord

Mijn moeder is overleden. Wat kan ik met haar aansluiting doen?

  • 8 February 2017
  • 3 reacties
  • 196 Bekeken

Dit prepaid abonnement is van mijn moeder, ze is gister overleden.
icon

Beste antwoord door Sean 9 February 2017, 10:01

Bekijk originele reactie

3 reacties

Wat te doen?
Hallo Ingthoben.

Allereerst gecondoleerd met het heengaan van je moeder....
Wat de prepaid regels precies zijn in dit soort gebeurtenis weet ik niet, maar een moderator zal je contacteren hierover. (restant beltegoed terugbetaling?)
Maar je vraag staat onder abonnementen......

Heel veel sterkte gewenst in deze zo zeer moeilijke tijd voor jou en je naasten.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Ingthoben,

Welkom op het Simyo forum.

Gecondoleerd met het overlijden van je moeder.

Een Prepaid aansluiting hoef je niet op te zeggen. Deze vervalt vanzelf als je langer dan zes maanden geen gebruik maakt van de simkaart.

Is er een andere Simyo Prepaid aansluiting waarnaar wij het resterende beltegoed kunnen overhevelen?

Heel veel sterkte!

Groetjes,
Sean

@Friesian, bedankt voor je reactie!

Reageer