.

Beantwoord

Mijn internet werkt niet. Wat nu?

  • 22 August 2017
  • 4 reacties
  • 465 Bekeken

Ik heb een paar dagen geleden 1000 mb data gekocht op mijn simyo. Ik heb prepaid. Het probleem is: de mobiele data werkt niet. Ik heb alles georobeerd:

-Mijn dataverbruik staat aan
-Mijn dataroaming staat aan
-APN:portalmmm.nl
-Gebruikersnaam: KPN
-Wachtwoord: GPRS
-Op mijn simyo staat "internet op je mobiel in nl" -aan.
-mijn telefoon heb ik meerdere keren uit en aan gezet
-uiteraard zet ik "wifi" uit wanneer ik het probeer

Wat mis ik nog of doe ik verkeerd?
Alvast bedankt voor het antwoord
icon

Beste antwoord door Asma 23 August 2017, 15:31

Bekijk originele reactie

4 reacties

Welke telefoon heb je?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Ies Mansoer,

Welkom op het Forum!

Ik vind het erg vervelend dat je geen gebruik kunt maken van je internetbundel. :(

Volgens onze gegevens staan alle instellingen op netwerkniveau goed. Alleen zie ik dat je op dit moment geen beltegoed hebt, waardoor je simkaart automatisch is geblokkeerd voor uitgaand verkeerd. Dit houdt in dat je helaas ook geen gebruik kunt nemen van je internetbundel.

Ik adviseer je om even op te waarderen, waarna jij je telefoon uit- en aanzet. Hierna kun je weer probleemloos gebruik maken van je bundel.

Gaat het lukken zo?

@ Friesian, bedankt! :$

Groetjes,
Asma
Ik heb opgewaardeerd, maar mobiele data werkt nog steeds niet...
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Ies Mansoer,

Jammer dat het nog steeds niet werkt! Ik snap dat je graag snel gebruik wilt maken van je internetbundel.

Ik lees dat je in je eerdere berichten praat over de roaming-opties. Ben je toevallig in het buitenland? Het is helaas niet mogelijk om gebruik te maken van mobiel internet in het buitenland met Simyo Prepaid.

Ben je in Nederland? Dan zou je wel gewoon moeten kunnen internetten. Zou je in dat geval een kruistest willen uitvoeren? Hierbij plaats je je simkaart in een andere telefoon en test je ook een andere simkaart in jouw telefoon. Laat je ons weten wat hier uit komt?

Groetjes,
Els

Reageer