.

Beantwoord

Mijn bestelling is geannuleerd. Krijg ik het aankoopbedrag teruggestort?

  • 8 November 2017
  • 5 reacties
  • 408 Bekeken

Ik heb op 30-10-2017 een nummer aangevraagd bij Simyo en er is 25,00 euro afgeschreven van mijn bankrekening en later kreeg ik dit bericht:

(Beste NICOLAAS WILLEM VAN EIJK,
We hebben je aanvraag voor een Simyo Prepaid simkaart ontvangen. Helaas hebben we deze bestelling moeten annuleren.
Reden annulering
Overschrijding van het maximale aantal Simyo Prepaid en/of Sim Only aansluitingen op één adres.)
Wat moet ik doen om mijn geld terug te krijgen?
icon

Beste antwoord door Asma 9 November 2017, 10:04

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Nicolaas van Eijk,

Ik neem aan dat Simyo dit bedrag op korte termijn terugstort op je rekening.

Een moderator zal je hierover verder informeren.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Nicolaas,

Welkom op het Forum!

Oh jeetje, ontzettend balen dat je bestelling is afgewezen. Dat is niet fijn!

Ik zou je graag willen vragen om mij een privé bericht te sturen met het telefoonnummer dat je van ons toegewezen hebt gekregen. Ik zal er dan voor zorgen dat het aankoopbedrag aan je wordt teruggestort.

Laat je het mij weten als je hier meer vragen over hebt?

@Franswon, bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Asma
Ik had nog geen nummer ontvangen.

Je betaald als je het aanvraagd en pas later krijg je het nummer, maar ik kreeg een brief op het bovenstaande adres dat ik was afgewezen
Haal je adres even weg.. Staat openbaar. SImyo kan zien wie je bent. Stuur je prive gegevens alleen prive door. Omdat te doen klik je op de naam van de moderator.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Nicolaas,

Ik heb je adresgegevens erbij gepakt en zie niet dat je een nieuwe simkaart hebt aangevraagd. Het kan ook zo zijn dat je andere gegevens aan ons hebt doorgegeven. Kun je mij een privé bericht sturen met je postcode, huisnummer en e-mailadres? Ik zoek dit dan voor je uit. Goed?

@Ray, bedankt!

Groetjes,
Asma

Reageer