.

Beantwoord

Mijn beltegoed wordt niet opgewaardeerd na betaling met creditcard, hoe kan dat?

  • 17 September 2019
  • 3 reacties
  • 391 Bekeken

Ik heb automatisch opwaarderen als mijn te goed onder de 2 euro komt. Al jaren gaat dat goed. Op 2 september jl. zakte mijn te goed onder de 2 euro. Er kwam echter geen automatische opwaardering. Op mijn bankrekening zag ik dat er op 5/9 wel een bedrag automatisch was afgeboekt. Ik heb gechat met Simyo. Was een foutje, werd gecorrigeerd. Op 17/9 nog steeds geen opwaardering van mijn te goed. Ik heb weer gechat met Simyo. Was een foutje, zou nu echt worden gecorrigeerd. Dat is nu inderdaad gebeurd. Toch blijf ik het niet OK vinden. Ik meld het op het forum, om anderen er op te attenderen. Mogelijk is het een incident. Maar als het structureel voorkomt, dan zou Simyo hier echt actie op moeten nemen.
icon

Beste antwoord door Bas 18 September 2019, 15:25

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Hoi mhderuijter,

Ik heb jou toevallig achter de schermen geholpen gisteren!

Je betaling was wel goed binnengekomen maar bleef vervolgens ergens hangen.
Dat gebeurt niet structureel, anders stond ons hele forum ook vol met dit soort berichten 😉
Ik heb die betaling gisteren een laatste zetje gegeven zodat je beltegoed alsnog werd opgewaardeerd.
Vooralsnog ga ik ervan uit dat je de volgende keer geen problemen hebt met het opwaarderen van je beltegoed!

Kan ik je verder nog ergens mee helpen?

Groetjes,
Bas
Hi Bas, bedankt voor je reactie. Er komen verder geen andere reacties, dus ik ga ervan uit dat het een incident was.
Ik hoop dat je begrijpt, dat ik het niet OK vond dat er wel geld werd afgeboekt, maar niet op mijn te goed verscheen. En dat ik er zelf achteraan moest om het te corrigeren.
Het is nu opgelost en ik ga ervan uit, dat het niet nog een keer gebeurt.
Dus case closed!
Vr. Gr. M. de Ruijter
Reputatie 7
Badge +10
Hi M. de Ruijter,

Welkom op het Simyo Forum!

Nogmaals excuses hiervoor! Dat was natuurlijk niet de bedoeling! We gaan er inderdaad vanuit dat dit eenmalig was. Ik ben in elk geval blij te horen dat het allemaal opgelost is 🙂

Trek je aan de bel als je in de toekomst ergens tegenaan loopt?

Groetjes,
Jihane

Reageer