.

Beantwoord

Hoe kan het dat mijn beltegoed automatisch word opgewaardeerd als ik nog 18 euro beltegoed heb?

  • 30 January 2017
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

Ik heb een prepaidkaart. Er wordt automatisch 20,00 euro opgewaardeerd als ik onder de 2,00 euro kom. Hoe kan het als ik maar voor 2 euro sms en dus nog 18 euro beltegoed zou moeten zijn, er weer wordt opgewaardeerd ?
icon

Beste antwoord door Samantha 31 January 2017, 13:20

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +7
Hoi Coco Chanel,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat vervelend dat je het gevoel hebt dat er onterecht wordt opgewaardeerd. Jammer genoeg kan ik niet zo goed zien wat je precies bedoeld.

Ik zie dat je in 2016 maar één keer hebt opgewaardeerd, namelijk op 13-12-2016. Daarvoor heb je op 1-12-2015 opgewaardeerd. Je hebt dus over het hele jaar 2016 ongeveer € 20,00 aan beltegoed verbruikt.

De opwaardering van 13-12-2016 is ook meteen de laatste opwaardering die je hebt gedaan. Sindsdien heb je inderdaad een aantal sms'jes gestuurd en een gesprek gevoerd. Je beltegoed is nu € 20,08, dus deze sms'je en het gesprek hebben nog geen € 2,00 gekost.

Kun je dit nakijken op Mijn Simyo onder het kopje 'Verbruik'. Als je hierna nog steeds het gevoel hebt dat het niet klopt, kun je dan een voorbeeld geven? Dan kijk ik graag met je mee ;)

Groetjes,
Samantha
Hoi Samantha,

Zit het verbruik er dan in dat ik in een koffietentje waar ik weleens kom, wifi heb gebruikt ? Ik dacht dat wifi vrij en gratis is.
Groetjes,
Lisah
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Coco Chanel,

WiFi is geheel gratis, althans bij Simyo hoef je niet te betalen voor WiFi gebruik.

Het kan soms lijken alsof je de hele tijd op de WiFi zit, terwijl dit in werkelijkheid niet zo is, zoals in dit geval. Ik zal je uitleggen hoe dat zit.

Wanneer je telefoon merkt dat de WiFi verbinding zwak is, schakelt je telefoon over op mobiel internet. Hierdoor kan er dus internet worden verbruikt, terwijl jij denkt dat je op de WiFi zit.

Dit is op meerdere manieren op te lossen. Je kan je internet uitzetten als je van een WiFi verbinding gebruik maakt. In een iPhone kan dit nog makkelijker: daar kan je WiFi-assistentie (inde instellingen) uitzetten, waardoor je toestel tijdens een WiFi verbinding niet meer overschakelt naar mobiel internet.

Is het nu wat duidelijker?

Groetjes,
Caspar

Reageer