.

Vraag

meerdere sms berichten van 0,51 per minuut?

  • 13 April 2022
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken

Mijn dochter heeft een prépaid telefoon. Op de rekening zie ik zo'n 15 sms'jes staan. Het nummer zie ik bij haar ontvangen sms'sjes staan (1x). Het is van whatsapp een verificatiecode. Die heeft zij niet aangevraagd en zelf ook geen sms jes naar dit nummer gestuurd. Wat kan hier aan de hand zijn? Buiten dat het beltegoed ineens op was, vind ik het ook vreemd. Ik hoop niet dat haar Whatsapp/nummer gehackt is. 


3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @LiesB,

 

Bedankt voor je reactie. Dat is inderdaad erg vreemd maar dit komt af vanuit het toestel! Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met daarin jouw telefoonnummer, naam, adres, en email adres? 

 

Ik hoor graag van je.

 

Groetjes,

 

Nihad

Hallo Nihad,  Nee, er is een keer een verificatiecode gestuurd per sms door Whatsapp, maar er is 15x 51 eurocent berekend. Er staat bij dat het om het nummer gaat van Whatsapp, mijn dochtter heeft zelf geen sms naar dat nummer verstuurd. Het vreemde is dat het ook meerdere keren per minuut gebeurd.  i

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @LiesB,

 

Bedankt voor je bericht. Als ik je goed begrijp wordt er telkens een verificatiecode gestuurd door Whatsapp. Klopt dat?

 

Ik hoor graag van je.

 

Groetjes,

 

Nihad

Reageer