.

Beantwoord

Maandelijkse verbruikersoverzicht. Hoe betrouwbaar?

  • 13 December 2017
  • 6 reacties
  • 180 Bekeken

Badge
Oke dit is dus mijn 3e Topic maar dit gaat dus over het maandelijkse verbruikers overzicht.
Ik heb de saldo 's van mijn verbuik van mijn maandelijkse overzicht en mijn jaar totaal verbruik van bellen/internet naast elkaar gelegd en nu kom ik uit op €37,69 voor 545 minuten bellen en sms.
Kan dit bedrag kloppen?

Weet dat dit 3e Topic is maar hoop dit deze alleen even over het maand/jaar overzicht blijft gaan!
icon

Beste antwoord door Els 13 December 2017, 16:31

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

6 reacties

Het is je 5e maar dat terzijde 😉 Maakt ook niks uit.

Het zou moeten kloppen. Heb je redenen om aan te nemen dat het niet klopt dan? Ik weet niet welk tariefplan jij zit? Als je in het huidige tariefplan zit dan betaal je 10 cent per minuut met een minimum van 1 minuut. Na die ene minuut betaal je per seconde. Een sms kost 10 cent per bericht, 1 bericht is 160 karakters.
Badge
Klopt inderdaad is mijn 5e. Ik heb geen idee welk tariefplan ik zit. Ben gewoon prepaid.
Maar het gaat mij er nu even om als mijn maand overzicht van bijv. november zegt verbruik €1,50 opwaardering €10,-- Ik dan mag aannemen dat dat juist is! Inderdaad zie ik sommige verschillen, maar voor ik verder ga zoeken als die gegevens niet juist zijn hoef ik niet verder te zoeken.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Marjan de 1e,

Welkom terug op ons forum! Heel goed dat je hier je vragen blijft stellen, we zijn er allemaal om je te helpen.

Je kunt ervan uitgaan dat de registratie van je verbruik gewoon klopt. Het verbruik wordt namelijk direct vanaf het netwerk aan ons doorgegeven en geregistreerd. Afhankelijk van je tariefplan betaal je dan het bijbehorende tarief per minuut, sms en MB. In jouw geval zie ik dat je van het huidige tariefplan gebruik maakt. Hierbij betaal je 10 cent per minuut en sms en 15 cent per MB (zonder internetbundel).

Via Mijn Simyo kun je zelf ook je tariefplan terugvinden. Dit doe je via Instellingen > Beltegoed & Tarieven. :)

Heb je hier nog vragen over?

@ Ray, bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Els
Badge
Fijn dat dat die gegevens dus zouden moeten kloppen. Ik zit dan met een paar verschillen.

Over januari geeft de opwaarderingslijst, zie andere topic aan dat 3x €10,-- heb betaald.
Het maand overzicht geeft aan: verbruik €12,86 opwaardering € 20,--.
De betaling van 2 januari is niet in het maand overzicht meegekomen, terwijl Simyo en de giro 2 januari als datum hebben.

Over februari geeft de opwaarderingslijst aan dat ik 2x €10,-- heb betaald.
Het maand overzicht geeft aan: verbruik €9,64 opwaardering €10,--.
De betaling van 7 februari is dus niet meegenomen.

Over maart geeft de opwaarderingslijst aan: 1x €10,-- terwijl giro aangeeft 2x €10,--
Het maandoverzicht geeft aan: verbruik €3,27 opwaardering ---.
De betaling van 6 maart is dus niet opgenomen en de betaling van 8 maart is zoek!

Verder is dus nog steeds de databundelbetaling van 27-11 9.38uur van mijn beltegoedsaldo zoek.
Badge
Even kleine reactie erbij.
Zie dat tablet niet dezelfde gegevens opvoert als laptop.
Verbruik is hetzelfde maar de opwaarderingen cq betalingen worden niet juist vermeld op tablet.

Dus kijk je alleen op tablet dan heeft Simyo helemaal gelijk, maar kijk je even iets verder op de pc dan kom ik toch echt op een verschil van €40,-- euro over het hele jaar.
Weet niet hoe ik er anders over moet denken, maar mijn afschrift van de Giro waarop duidelijk vermeld staat automatische incasso Simyo heeft voor mij dus gelijk!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Marjan de 1e,

Om het overzichtelijk te houden zal ik deze topic sluiten. Op deze topic kun je mijn reactie vinden.

Groetjes,
Asma