krijg ik een melding als mijn nummer bijna verloopt mocht ik een half jaar geen gebruik van mijn beltegoed heb gemaakt?
Bladzijde 1 / 1
Hoi @fรปgeltsje
Bron
Je simkaart houd je actief door minimaal รฉรฉn keer per half jaar tenminste รฉรฉn van onderstaande acties uit te voeren:
Wat gebeurt er als ik dat niet doe?
Heb je vijfenhalve maand je simkaart niet gebruikt voor รฉรฉn van bovenstaande acties? Dan sturen we je een e-mail ter herinnering. Zo kom je niet voor verrassingen te staan.
--
Fijne dag nog !
Bron
Je simkaart houd je actief door minimaal รฉรฉn keer per half jaar tenminste รฉรฉn van onderstaande acties uit te voeren:
- Een uitgaand gesprek te voeren.
- Een sms te sturen.
- Verbinding te maken met mobiel internet.
- Een internetbundel te kopen.
- Je beltegoed op te waarderen.
Wat gebeurt er als ik dat niet doe?
Heb je vijfenhalve maand je simkaart niet gebruikt voor รฉรฉn van bovenstaande acties? Dan sturen we je een e-mail ter herinnering. Zo kom je niet voor verrassingen te staan.
--
Fijne dag nog !
we of ze
Hoi Fรผgeltsje,
Welkom op het Simyo Forum! Heel verstandig om dit nog even na te vragen, zo kom je niet voor verrassingen te staan. :)
Wat Friesian zegt klopt helemaal. Zodra je aansluiting dreigt te verlopen, sturen we je een herinnering per e-mail. Zo kun je nog op tijd actie ondernemen om te voorkomen dat je aansluiting zal vervallen.
Heb je hier nog vragen over?
@ Friesian, bedankt voor je uitleg!
@ Ray, dat zullen 'we' vanuit Simyo natuurlijk doen! 😉
Groetjes,
Els
Welkom op het Simyo Forum! Heel verstandig om dit nog even na te vragen, zo kom je niet voor verrassingen te staan. :)
Wat Friesian zegt klopt helemaal. Zodra je aansluiting dreigt te verlopen, sturen we je een herinnering per e-mail. Zo kun je nog op tijd actie ondernemen om te voorkomen dat je aansluiting zal vervallen.
Heb je hier nog vragen over?
@ Friesian, bedankt voor je uitleg!
@ Ray, dat zullen 'we' vanuit Simyo natuurlijk doen! 😉
Groetjes,
Els
Wat fijn voor Ray ! Hij weet wel nergens van maar fijn is het !
@Els,
Zaterdag-borrel-dipje?
@Els,
Zaterdag-borrel-dipje?
HA! Dat heb ik wel eens vaker op de een of andere manier. Pardon! (Maandag, hรจ?)
@ Ron H, sorry haha!
Groetjes,
Els
@ Ron H, sorry haha!
Groetjes,
Els
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.